Kompanijos „Strategy Analytics“ analitikai publikavo statistiką, kuri atspindi situaciją išmaniųjų telefonų rinkoje. Reikia pripažinti, kad jų pateikti duomenys skiriasi nuo IDC ir „Gartner“, kurie trečią vietą atidavė „Huawei“, tuo tarpu šį kartą ji buvo nustumta į ketvirtą.
Bet kokiu atveju, „Strategy Analytics“ duomenys geri tuo, jog pateikia parduotų išmaniųjų telefonų kiekiu, o ne iš jų gautomis pajamomis. Pagal šį rodiklį „Lenovo“/„Motorola“ aplenkė „Huawei“ 2015 m. I ketvirtyje – 18,8 mln. išmaniųjų telefonų prieš 17,3 mln. Iš viso per metus išmaniųjų telefonų rinka augo 21,1 %.
Kompanijai „Samsung“, nors ir pavyko išvengti pavojingo artumo su „iPhone“, savo rinkos pozicijų ir toliau netenka. Jei prieš metus korėjiečių kompanija kontroliavo 31,2 % išmaniųjų telefonų rinkos, šiandien jai tenka tik 24,1 %.
Kompanija „Apple“, atvirkščiai, savo rinkos dalį per metus padidino nuo 15,3 % iki 17,7 %. Sprendžiant iš „Apple“ ketvirčio ataskaitos, progresą pavyko pasiekti dėl milžiniško „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ populiarumo, ypač augančių ekonomikų šalyse.