„LG Electronics“ (LG) paskelbė neaudituotus pirmojo 2015 m. ketvirčio grynojo pelno rezultatus – Pietų Korėjos technologijų bendrovė per pirmus tris šių metų mėnesius uždirbo 34,91 mln. JAV dolerių. Tuo tarpu veiklos pelnas nuo paskutinio 2014 m. ketvirčio gerokai išaugo ir dabar siekia 277,45 mln. JAV dolerių. Konsoliduotosios kompanijos pajamos beveik nekito, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir siekia 12,72 mlrd. JAV dolerių. Solidžius rezultatus garantavo augantys išmaniųjų telefonų pardavimai, kurių neatsvėrė nuosaikus pajamų už parduotus televizorius smukimas. LG mobiliųjų prietaisų padalinys užfiksavo didžiausias pirmojo ketvirčio pajamas nuo pat 2010 m., kuomet bendrovė pirmą kartą pristatė prietaisus su „Android“ operacine sistema. „LG Home Appliance & Air Solution Company“ padalinys taip pat, lyginant su pirmuoju ketvirčiu 2014 m., užfiksavo augančius pelningumo rodiklius.
„LG Home Entertainment Company“ pirmojo ketvirčio pajamos, sudariusios 4,03 mlrd. JAV dolerių, buvo 5 proc. mažesnės nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Veiklos pelno marža buvo kiek mažesnė dėl nepalankus valiutos kurso ir sezoniškumo. Šie faktoriai neigiamai paveikė skystųjų kristalų televizorių pardavimus Šiaurės Amerikoje, Europoje, NVS šalyse ir Lotynų Amerikoje, lyginant su 2014 m. pirmuoju ketvirčiu. Tačiau didesnis susitelkimas ties 4K Ultra HD ir OLED televizorių rinkodaros strategija bei auganti visų televizorių kategorijos produktų paklausa Azijoje ir Šiaurės Amerikoje turėtų pagerinti „LG Home Entertainment Company“ padalinio antrojo ketvirčio perspektyvas.
Rekordiškai stiprūs pirmieji trys 2015 m. mėnesiai užfiksuoti „LG Mobile Communications Company“ padalinyje. Parduota 15,4 mln. išmaniųjų telefonų, o tai – net 26 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. 3,27 mlrd. JAV dolerių siekiančios pajamos išaugo 5 proc. lyginant praėjusių metų pirmuoju ketvirčiu. Veiklos pelno marža padidėjo tiek vertinant pagal ketvirčius, tiek pagal metus. Pardavimai Šiaurės Amerikos regione šoktelėjo įspūdingais 66 proc., lyginant su 2014 m. pirmuoju ketvirčiu. Tuo tarpu Pietų Korėjoje 57 proc. pardavimus augino flagmanas „G Flex2“ , turintis išskirtinį plastikinį „OLED“ ekraną. Ką tik pristatytas naujasis „LG G4“ flagmanas turėtų dar labiau sustiprinti kompanijos pozicijas.
Sustiprinta prekių diversifikacija ir sąnaudų struktūra leido „LG Home Appliance Company“ 9 proc., lyginant su praėjusių metų sausio – kovo mėn., padidinti veiklos pelną iki 208,45 mln. JAV dolerių, kai pelno marža pirmąjį 2015 m. ketvirtį išaugo iki 5,6 proc. Vis dar stipri konkurencija Šiaurės Amerikoje ir nepalankus užsienio valiutos kursas ekonomiškai besivystančiose šalyse 2 proc. sumažino pajamas. Vis dėlto, LG tikisi, kad karštuoju metų laiku gerokai išaugs oro kondicionierių ir šaldytuvų pardavimai.
Naujausias LG padalinys – „LG Vehicle Components Company“ – pirmą kartą nuo 2013 m. liepos mėn. pateikė savo veiklos rezultatus. Padalinio pajamos pirmąjį 2015 m. ketvirtį siekė 347,82 mln. JAV dolerių, daugiausia jų uždirbta iš informacijos ir pramogų verslo, kuris apima telematikos duomenų apdorojimo bei garso ir vaizdo navigacijos sistemas. Nepaisant nedidelių 2,18 mln. JAV dolerių dydžio veiklos nuostolių, LG toliau investuos į tiriamąją veiklą. Tikimasi, kad automobilių informacijos ir pramogų sistemų, elektrinių automobilių dalių ir automobilinių elektronikos komponentų rinka augs, didėjant elektrinių ir išmaniųjų automobilių populiarumui.
„LG Electronics“ finansinės veiklos rezultatai yra skaičiuojami pagal „International Financial Reporting Standards“ (IFRS) standartus. Korėjos vono bei JAV dolerio santykis nustatomas pagal vidutinį atitinkamo ketvirčio kursą, kuris 2015 m. kovo 31 d. siekė 1,1 tūkst. Korėjos vonų už 1 JAV dolerį.