Kompanija NOKIA oficialiai yra pranešusi, kad ieško galimų kartografinės tarnybos HERE pirkėjų. Nieko nuostabaus, kad potencialiais pirkėjais gali tapti automobilių gamintojai, rašo agentūra „Reuters“.
Šaltinio teigimu, „Nokia HERE“ domisi vokiečių automobilių koncernai, tokie kaip BMW, „Audi“/„Volkswagen“ ir „Daimler“. Tarp potencialių pirkėjų paminėtas socialinis tinklas „Facebook“, kompanija „Uber“ ir amerikiečių investicinis fondas „Hellman & Friedman“.
Vokiečių automobilių gamintojų susidomėjimas yra gana suprantamas, kadangi vis dažniau kalbama apie bepiločius automobilius ir apskritai transporto priemonių valdymo automatizavimą. Šiuo atveju skaitmeniniai žemėlapiai yra labai svarbus aspektas.
Naujienų agentūros „Bloomberg“ turima informacija, pati „Nokia“ bando prikalbinti tokias kompanijas, kaip „Apple“, „Alibaba“ ir „Amazon“ (galima pamanyti, kad suomiai klientų paieškai naudojo telefonų knygą abėcėlės tvarka).
„Nokia“ tikisi už savo kartografinę tarnybą gauti apie 3,2 mlrd. dolerių, tačiau kol kas niekas nesiveržia duoti daugiau, nei 2,15 mlrd. dolerių „Nokia“ vadovybė leido suprasti, kad tarnybos HERE pardavimas nėra priverstinis veiksmas, todėl kompanija turi laiko naudingesniam pasiūlymui.