Pasaulinė verslo programinės įrangos lyderė SAP toliau sėkmingai plečia jos teikiamų debesų kompiuterijos paslaugų apimtį. Pirmą šių metų ketvirtį bendrovės pajamos iš debesų kompiuterijos klientų ir šių paslaugų palaikymo išaugo 131 proc., palyginti su atitinkamu 2014 m. laikotarpiu (arba 95 proc. atmetus valiutų svyravimo įtaką). Nauji užsakymai debesų kompiuterijos paslaugoms – pagrindinis SAP debesijos paslaugų pardavimų sėkmės rodiklis, – per pirmą ketvirtį išaugo 121 proc. ir pasiekė 120 mln. eurų. Bendrovės pajamos iš debesijos paslaugų ir programinės įrangos per palyginamąjį laikotarpį padidėjo 24 proc. (arba 12 proc. atmetus valiutų svyravimo įtaką) ir pasiekė 3,66 mlrd. eurų.
„Metai prasidėjo su puikiais pirmo ketvirčio rezultatais SAP bendrovei ir Šiaurės šalyse, kur pagrindinį augimą lėmė verslo paslaugų platforma „SAP HANA“ ir mūsų debesų kompiuterijos sprendimai. Sugebėjome pritraukti klientų, įskaitant ir vidutinio dydžio kompanijas, debesijos sprendimų pritaikymo mažmeninės rinkos srityje. Tai sutampa su mūsų lūkesčiais, kad daugelis kompanijų šiuo metu investuoja į IT sprendimus siekdamos galimybių naudotis geresnėmis vartotojų elgsenos įžvalgomis ir pamatyti, kaip dar pagerinti vartotojų patirtį“, – teigia SAP vykdomasis direktorius Skandinavijos ir Baltijos šalims Janas Thorellas.
„Galop metų pradžioje debiutavusi SAP verslo programinės įrangos platforma „S/4HANA“ paskatino Šiaurės šalių bendrovių susidomėjimą „SAP HANA“ sprendimu ir jo kaip duomenų bazės ir programinės įrangos platformos diegimą, kas yra sparčiausiai ir stipriausiai auganti sritis šiais metais“, – sako J. Thorellas.