IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ pajamas pirmąjį 2015 m. ketvirtį 1,8 proc. iki 49,9 mln. eurų padidino augantis klientų skaičius bei didėjanti IT įrangos ir balso tranzito dalis paslaugų portfelyje. Bendrovės EBITDA pelnas per pirmus tris šių metų mėnesius sudarė 18,8 mln. eurų ir buvo 1,3 proc. mažesnis nei pernai dėl išaugusios naujų paslaugų savikainos. Bendrovės pajamos tik iš IT įrangos pardavimo 2015 m. sausį–kovą, palyginti su 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 4 kartus. Bendros pajamos iš IT paslaugų išaugo daugiau kaip trečdaliu – 34,2 procentų. Išmaniosios „Teo“ televizijos (IPTV) klientų skaičius nuo metų pradžios iki kovo pabaigos padidėjo 6,6 tūkst., o bendras televizijos paslaugų vartotojų skaičius per metus išaugo dešimtadaliu. Ne balso paslaugų dalis toliau didėjo ir pirmąjį ketvirtį sudarė per 60 procentų. Pajamos iš operatorių verslo padidėjo 31 proc. dėl išaugusių tarptautinio tranzito srautų.
„Teo“ antrą ketvirtį iš eilės didina pajamas ir efektyvina esamų sąnaudų struktūrą. Keičiantis paslaugų portfelio sudėčiai didėja „Teo“ IT pajamų dalis ir auga išmaniosios televizijos klientų skaičius. Nuolat kylantis klientų pasitenkinimo rodiklis patvirtina mūsų lyderystę ir teisingą naujos kartos telekomunikacijų verslo kryptį“, – sakė „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas. Jis atkreipė dėmesį, kad „Teo“ sėkmingai įėjo ir į IT įrangos rinką. Keturgubai išaugusius įrangos pardavimus lėmė daugiau kaip dešimt kartų padidintas prekių asortimentas, patogus ir paprastas įrangos įsigijimas, tiesioginės sutartys su gamintojais ir patrauklūs pasiūlymai.
Bendrovės pastangos apjungti šiuolaikines technologijas, informaciją ir pramogas į paprastai ir aiškiai valdomas paslaugas pritraukia vis daugiau naujų privačių klientų. Metų pradžioje „Teo“ atnaujino prekės ženklą ir atidarė naujos koncepcijos „Išmaniųjų Teo namų“ salonus Kaune ir Vilniuje. Per artimiausius keletą metų į naujų salonų atidarymą ir atnaujinimą bus investuota 1 mln. eurų. Verslo klientams „Teo“ pasiūlė virtualių serverių paslaugą, kuri turi savitarnos portalą ir valandinę apskaitą. Kovo pabaigoje informacijos teikimo numeris 118 tapo vienos didžiausių Lietuvoje bilietų platintojos informaciniu partneriu.
„Teo Wi-Fi“ prieigų skaičius per paskutinius dvylika mėnesių beveik padvigubėjo iki 163 tūkstančių, o šviesolaidinių prieigų klientų skaičius pakilo 11,8 procentų ir pasiekė 206 tūkstančius. Per pirmus tris šių metų mėnesius ilgalaikėms investicijoms skirta 4,3 mln. eurų, didžiąją dalį – 4 mln. eurų sudarė investicijos į naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklo plėtrą. Kovo pabaigoje beveik 70 proc. visų Lietuvos šeimų (837 tūkst. namų ūkių) turėjo galimybę prisijungti prie plačiausio šalyje šviesolaidinio interneto tinklo.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenis, Lietuvos elektroninių ryšių rinkos 2014 m. dvylikos mėnesių bendros pajamos mažėjo 2,5 procento. Bendrovės „Teo“ rinkos dalis, skaičiuojant pajamas, 2014 m. buvo didžiausia ir sudarė 28,1 proc. Lietuvos telekomunikacijų rinkos.