Vis svarbesnį vaidmenį užimanti internetinė prekyba ir taip mažina žmonių darbo vietas tradicinėse parduotuvėse, bet kompanija „Toshiba“ nutarė žengti dar – pristatė robotą asistentą, kuris padės žmonėms apsipirkti tradicinėje parduotuvėje.
Bendrovės robotė humanoidė pradės dirbti universalinėje parduotuvėje prie informacinio stalo ir aptarnaus parduotuvės lankytojus. Robotė Aiko Chihira kalbės tik japoniškai, tačiau mokės ir ženklų kalbą.
Tiesa, roboto kūrėjai pripažįsta, kad Aiko Chihira vargiai galėtų leistis į ne su jos kompetencijos sfera susijusius pokalbius, tačiau esą klientų aptarnavimui žinių užteks.
Kuriant robotą buvo siekiama padaryti taip, kad jis būtų kuo panašesnis į tikrą žmogų. Kalbėdama Chihira judina lūpas, lankstosi ir mirksi.
Dailymail.co.uk praneša, kad robotas galės atlikti ir šešių minučių prezentacijas. Chihira ne kartą dalyvavo ir tarptautinėse parodose, tačiau dabar bus pirmas kartas, kai ji viena teiks paslaugas parduotuvės lankytojams.
Aiko Chihira dirbs „Mitsukoshi“ universalinėje parduotuvėje Nihonbashyje, Tokijuje pirmadieniais ir antradieniais.
Kad save pristatytų žmonėms, Chichira naudoja ženklų kalbą.
Dabar į žmones panašūs robotai androidai, gali mėgdžioti tik paprastus žmonių judesius, tokius kaip pasisveikinimas ar dainavimas.