Siekdama padėti Lietuvos įmonėms pasipriešinti vis didėjančiai DDoS atakų grėsmei, „Kaspersky Lab“ siūlo naują sprendimą „Kaspersky DDoS Protection“. Dėl išsamių „Kaspersky Lab“ žinių apie kibernetines atakas, sėkmingos kovos su jomis patirties, taip pat pažangių technologijų šis sprendimas padeda susidoroti su bet kokios apimties ir sudėtingumo DDoS atakomis.
„B2B International“ ir „Kaspersky Lab“ atliktas tyrimas rodo, kad beveik ketvirtadalis Europos įmonių (23 proc.) DDoS atakas laiko viena iš trijų pagrindinių grėsmių savo verslui. Atakos – vienas iš dažniausiai kibernetinių nusikaltėlių taikomų pinigų pasisavinimo metodų, todėl kiekvienais metais jų vis daugėja, jos tampa sudėtingesnės ir verčia įmones susirūpinti vartotojų apsauga. Negana to, kad įmonės kasdien rizikuoja dėl atakų prarasti nuo 10 iki 50 tūkst. JAV dolerių, ką ir kalbėti apie riziką prarasti gerą reputaciją, tyrimo metu nustatyta, kad 26 proc. Europos įmonių nepertraukiamas paslaugų teikimas – vienas iš trijų 2015 m. IT prioritetų.
DDoS atakų tikslas – tinklo ar informacinės sistemos duomenų bazių perkrovimas didžiuliu skaičiumi užklausų, darant jas nepasiekiamas vartotojams. Užpuolimo priežastys gali būti įvairios – nuo chuliganizmo ir terorizmo iki nesąžiningos konkurencijos ar net turto prievartavimo. Dėl nedidelių išlaidų (DDoS ataką galima užsisakyti vos už 50 JAV dolerių per dieną), sudėtingo kaltininkų nustatymo ir didelio į kompiuterių zombių sistemą įtrauktų kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių skaičiaus DDoS atakos yra vienos iš labiausiai paplitusių ir pavojingiausių šiuolaikinio pasaulio kibernetinių grėsmių.
„DDoS atakos neturi ribų – nukenčia ir didelės tarptautinės įmonės, ir mažos vietos parduotuvės. Be to, DDoS atakos dažnai yra tikslinio organizacijos puolimo dalis: neretai internetinės paslaugos perkraunamos, kad būtų atitraukiamas dėmesys, kol atakuojantieji gauna prieigą prie svarbių duomenų. Siekdami apsaugoti klientus nuo panašių grėsmių ir sumažinti jų nuostolių riziką, mes išleidome „Kaspersky DDoS Protection“, – komentuoja Andis Šteinmanis, „Kaspersky Lab“ vadovas Baltijos šalims.
Svarbi „Kaspersky DDoS Protection“ sudedamoji dalis – paskirstyta duomenų valymo centrų infrastruktūra, išsidėsčiusi visoje Europoje. Sprendimo veiksmai nuolat kontroliuojami „Kaspersky Lab“ ekspertų, todėl galima per trumpą laiką nustatyti atakos pradžią ir, reikalui esant, pakeisti filtrų darbą, užtikrinant patikimą kliento apsaugą.
Kitas pagrindinis kovos su DDoS srautų mechanizmas – jo filtravimas iš tiekėjo pozicijų. Taip tiekėjas ne tik suteikia prieigos kanalą internete, bet ir laikosi su „Kaspersky Lab“ technologinės partnerystės, o „Kaspersky DDoS Protection“ kuo arčiau šaltinio filtruoja akivaizdžius šlamštalaiškius, generuojamus daugelio DDoS atakų. Tai neleidžia DDoS srautams susilieti į vieną galingą ataką ir sumažina valymo centrų, kuriuose filtruojami sudėtingiausi šlamštalaiškiai, apkrovą.
Siekdama užtikrinti aukščiausią patikimumo lygį, valydama duomenis ir stebėdama srautus Europos šalyse „Kaspersky Lab“ pasitelkia tik Europoje gaminamus įrenginius ir paslaugų teikėjus. Visi duomenų valymo centrai yra Europoje, ir meta duomenys, analizuojami paslaugos teikimo ribose, niekada nepalieka Europos Sąjungos teritorijos.