Sudužę ekranai ir paskandinti telefonai išmokė lietuvius saugotis nuostolių. „Tele2“ statistika rodo, kad dabar pirkėjai apdraudžia jau trečdalį nusipirktų geresnių telefonų.
Apie draudimą pirkėjai pradeda rimčiau galvoti, kai įsigyja daugiau kaip 300 Eur kainuojantį telefoną – pirmąjį šių metų ketvirtį drausta beveik 30 proc. tokių telefonų. Palyginimui – 2014 m. pabaigoje ši dalis siekė tik 13 procentų.
„Klientai perka vis daugiau galingesnių išmaniųjų, todėl ir draudimą pasirenka dažniau. Pastebime, kad daugeliui žmonių finansinė riba yra 300 Eur. Tai nemaži pinigai, ir juos išleidus, norisi saugumo, kad sudužęs ekranas ar sušlapęs telefonas nepadarytų nuostolių“, – pasakojo Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas.
Pasak jo, naudodamiesi išmaniaisiais visi pastebime, kaip greit priprantame prie geresnio telefono. Jie veikia sparčiau, turi daugiau funkcijų, leidžia naudotis 4G ryšiu, todėl praradę telefoną ar išleidę pinigų remontui, žmonės ne pereina prie pigesnių modelių, o su nauju telefonu perka draudimą, ir taip apsisaugo nuo išlaidų.
Apskritai telefonų draudimas šiemet augo trečdaliu. „Tele2“ klientai per pirmąjį ketvirtį apdraudė 35 proc. daugiau telefonų nei per paskutinius tris 2014 m. mėnesius.
Didžiausias apdraustų išmaniųjų procentas yra tarp galingiausių išmaniųjų ir telefonų gamintojų flagmanų – kuo brangesnis telefonas, tuo dažniau perkamas ir draudimas. Telefonus lietuviai dažniausiai apgadina aplieję, paskandinę ar sudaužę ekraną, bet nemažėja ir vagysčių.
„Tele2“ mobiliųjų telefonų draudimas draudžia nuo užliejimo (pvz., mobilusis telefonas buvo aplietas kava), nuo sugadinimo (pvz., nukritus nuo stalo telefonui, sudužo ekranas), dėl ugnies ir dėl vagysčių su apiplėšimu ar įsibrovimu.
Telefonų draudimo paslaugą „Tele2“ kartu su draudimo bendrove „PZU Lietuva“ teikia nuo 2013 m. gruodžio. Telefoną apdrausti galima jį įsigyjant bet kuriame „Tele2“ salone. Draudimo kaina – 4,34 Eur/mėn.
Lietuvoje „Tele2“ yra pagrindinis mobiliojo ryšio operatorius 51 proc. gyventojų, rodo 2014 m. gruodį bendrovės „Millward Brown“ atlikta apklausa.