Penkių didžiųjų Lietuvos miestų gatvėse ir skveruose duris atvėrė pirmosios šalyje bendrovės „Omnitel“ virtualiosios parduotuvės. Jos atidarytos naudojantis startuolio „MobilityBee“ sukurta mobiliosios komercijos platforma ir beveik šimtu reklaminių stendų, tapusių parduotuvių vitrinomis.
„Virtualiosios parduotuvės suteikia galimybę labiau priartėti prie klientų, neinvestuojant šimtatūkstantinių sumų į naujų parduotuvių atidarymą. Tokie sprendimai apsipirkimo procesą padaro lengvesnį ir patogesnį, taupo klientų laiką“, – sako „MobilityBee“ atstovas Arūnas Vizickas.
Dabar bet kurio operatoriaus klientas išsirinkti ir nusipirkti jam patikusį išmanųjį įrenginį gali tiesiog vaikštinėdamas Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir kitų didžiųjų miestų gatvėmis. Tam užtenka su savo išmaniojo telefono QR skaitykle nuskaityti patikusios prekės QR kodą ir nurodyti savo telefono numerį. Gavę užsakymą, „Omnitel“ konsultantai susisieks su jumis ir patvirtins užsakymą. Už naująjį savo pirkinį atsiskaitysite tik jį nemokamai pristačius visoje Lietuvoje. Taip apsipirkti nuo šiol gali visi išmaniųjų telefonų naudotojai.
„Šiuo žingsniu siekiame atkreipti lietuvių dėmesį, kad apsipirkimas išmaniuoju telefonu gali būti labai paprastas ir sklandus. Tam, kad virtualios parduotuvės taptų kasdienybe ne tik Londone ar Seule, bet ir pas mus Lietuvoje, tereikia poros minučių savo telefone įsidiegti QR skaityklę“, – teigia Sigitas Jonuševičius, „Omnitel“ Mažmenos valdymo skyriaus vadovas.
Nors daugelio Vakarų valstybių gyventojai noriai apsipirkinėja tokiose parduotuvėse, pilotinis „Omnitel“ ir „MobilityBee“ virtualiųjų parduotuvių projektas yra naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Tokio pobūdžio parduotuvėse apsipirkti savo klientams siūlo „Tesco Homeplus“ Seule, „Jetshop“ Stokholme ar „eBay“ Londone. Virtualiosios „Omnitel“ parduotuvės „MobilityBee“ platformoje veiks iki gegužės 22 d.