Kompanija „SurveyMonkey“ pristatė naujo tyrimo rezultatus, kuriuose atsispindi vartotojų lojalumas įvairiems prekės ženklams. Apie tai praneša portalas „CNet“.
Kompanija „Samsung“ sudarytame lojalumo reitinge surinko 35 balus ir aplenkė „Apple“, kuri gavo 28 balus. Vidutinis rodiklis tarp technologijų kompanijų sudaro 19 balų, taigi abi kompanijos yra gerokai aukščiau vidurkio.
Apple geriau sekasi bendrauti su klientais. Tyrimo rezultatai rodo, kad „Apple“ aptarnavimas įvertintas 41 %, tuo tarpu „Samsung“ turėjo tenkintis 25 %. Tiesa, šiuo atveju abi kompanijos neturi kuo pasigirti, kadangi rinkos vidurkis yra gerokai aukščiau ir sudaro 75 %.
Daug prasčiau pasirodė mobiliojo ryšio operatoriai – šioje srityje vartotojų lojalumo vidutinis balas sudaro -17. Kompanija „Verizon“ gavo 0 balų, tuo tarpu AT&T surinko -10. Darbo su klientais kokybės rodiklis „Verizon“ atveju siekė 44 %, AT&T – 43 % (vidurkis – 50 %).
Programinės įrangos gigantas „Microsoft“ surinko -8 balus, tuo tarpu klientų aptarnavimo kokybė įvertinta 19 %.
Tyrimo rezultatai rodo, kaip sunku kompanijoms įtikti visiems vartotojams. Duomenys buvo gauti, apklausus daugiau nei 5000 žmonių 2014 m. IV ketvirtyje.