Kinijos leidinys „WantChinaTimes“ pranešė, kad Pietų Korėjos technologijų milžinė „Samsung“ sumokėjo žmonėms, kurie už tai turėjo apsimesti prekės ženklo gerbėjais naujausių flagmanų „Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 Edge“ pristatyme, kuris įvyko balandžio 3 d. Kinijoje. Iš viso buvo nusamdyta apie 500 žmonių, kurie sudarė pusę šio renginio dalyvių.
Pasak spaudos pranešimo, jiems pavyko pasikalbėti su vienu iš apmokėtų „gerbėjų“ verbuotoju. Jis sakė, kad į renginį atvedė daugiau nei 100 žmonių. Be to, konferencijoje dalyvavo ir kitos grupės, iš viso nuo 400 iki 500 žmonių, kuriems buvo sumokėta už tai, kad jie atėję sukurtų „teisingą“ nuotaiką. Pašnekovas tvirtino, kad „Samsung“ norėjo matyti jaunų, išoriškai į studentus panašių žmonių iki 30 metų grupes. „Ištikimi gerbėjai“ uždirbo 30 juanių (4,8 dolerio pagal dabartinį valiutos kursą) už šiek tiek daugiau nei valandą trukusį pristatymą, tuo tarpu verbuotojas gavo 20 juanių (4,8 dolerio) už kiekvieną į renginį atvestą asmenį.
Be to, „Samsung“ surinko keletą 20–30 žmonių grupių, kurie veikė kaip „profesionalūs gerbėjai“. Viena iš tokios grupės dalyvių papasakojo, kad gavo šį darbą pagal įdarbinimo skelbimą Kinijoje populiarioje pranešimų apsikeitimo programoje „WeChat“. Kiekvienas nusamdytas asmuo turėjo nusiųsti savo nuotrauką, užregistruoti vardą ir telefono numerį, taip pat paspausti „patinka“ didžiausiame Kinijos socialiniame tinkle „Baidu“ sukurtame „Samsung GALAXY“ bendruomenės puslapyje. Ji teigė, kad „Samsung“ darbuotojai taip pat prisijungė prie šio pokalbio ir prižiūrėjo paraiškų pateikimo procesą.
„WantChinaTimes“ pašnekovė tikino, kad jai skambino iš Pekino „Samsung“ biuro, tam kad gautų patvirtinimą dėl dalyvavimo akcijoje. Tai buvo jos pirmoji patirtis lankantis išmaniesiems telefonams skirtose spaudos konferencijose. Ji buvo patenkinta, nes uždirbo 50 juanių, kuriems gauti renginyje pakako išbūti daugiau nei 15 minučių – tai neįprastai trumpas laikas lyginant su jos patirtimi lankantis televizijos laidose ir įvairiose parodose. Verbuotojai „gerbėjams“ nurodė, kad žurnalistams būtina pasakoti apie meilę prekės ženklui ir demonstruoti susidomėjimą naujausiais flagmanais.
Įdomu tai, kad daugiau nei pusė žmonių, kurie fotografavo „Samsung“ naujienas, darė tai su „iPhone“ išmaniaisiais telefonais.
„Samsung“ nuolat praranda savo rinkos dalį Kinijoje, visų pirma dėl didelės „Xiaomi“ konkurencijos biudžetiniame segmente ir „Apple“ populiarumo tarp brangių telefonų mėgėjų. Pagal „Kantar Worldpanel“ ataskaitą nuo 2014 m. gruodžio iki šių metų vasario „iOS“ dalis Kinijoje išaugo iki 27,6 proc.. Populiariausias išmanusis telefonas yra „iPhone 6“, užimantis 10,2 proc. rinkos, po jo seka „Xiaomi Redmi Note“, o trečioji vieta priklauso „iPhone 6 Plus“.