IT ir telekomunikacijų bendrovė „Teo“ balandžio 6 d. atidarė naujos koncepcijos klientų aptarnavimo saloną Vilniuje. PC „Panorama“ įsikūrusi klientų aptarnavimo erdvė – didžiausias naujo įvaizdžio „Teo“ salonas Lietuvoje. „Išmanieji namai su „Teo“ turi ne tik specialiai kurtą interjerą, bet ir specialų kvapą, apšvietimą bei muziką.
Antrąją Velykų dieną vilniečiams savo duris atvėrė pirmasis sostinėje „Išmaniųjų namų su „Teo“ salonas. Tai yra didžiausia Lietuvoje naujos koncepcijos „Teo“ klientų aptarnavimo erdvė. Klientų patogumui ji sukurta apjungiant šiuolaikinių namų aplinkos jaukumą ir pažangiausių technologijų paslaugas. „Išmaniųjų namų su „Teo“ esmė – paprastumas ir aiškumas. Naujieji „Teo“ salonai turi ne tik specialiai sukurtą interjerą, bet ir specialų kvapą, muziką ir nuolat kintantį apšvietimą. „Teo“ keičiasi į naujos kartos telekomunikacijų bendrovę, kuri apjungia šiuolaikines technologijas, informaciją ir pramogas. Kurdami išmaniąsias paslaugas ateiname pas savo klientus su jų poreikius ir lūkesčius atitinkančiais sprendimais. Mūsų salonai yra mūsų klientų namai, kuriuose gera būti ir gyventi šiuolaikiškai“, – sako Kęstutis Šliužas, „Teo“ generalinis direktorius.
Išmaniuosiuose „Teo“ namuose esami ir būsimi klientai galės patogiai susipažinti su integruotomis paslaugomis – išmaniąja „Teo“ televizija, išmaniaisiais prietaisais ir namų įranga.
Pirmasis atnaujintos koncepcijos „Teo“ salonas buvo atidarytas vasario 12 d. Kauno PC „Akropolis“. Šiemet iš viso planuojama atnaujinti arba naujose vietose atidaryti daugiau kaip 10 salonų. Įmonė per artimiausius porą metų į atsinaujinimą ir naujus salonus numatė investuoti 1 mln. eurų. Šie pokyčiai atspindi bendrovės vertybes ir klientų lūkesčius šiuolaikinėmis technologijomis naudotis paprastai, aiškiai ir lanksčiai.
„Teo“ salonų koncepciją ir interjerą sukūręs architektas Tomas Jasiulis sako, kad „Išmanieji „Teo“ namai“ kuria emocinę darną tarp pardavimo erdvės, klientų, prekės ženklo ir paslaugų. Draugišką ir atvirą namų aplinką atspindi panaudotos natūralios medžiagos ir santūrios spalvos. Vienas svarbiausių pardavimo vietų elementų yra apšvietimas. Todėl, pasak architekto, „Teo“ salonams sukurtas inovatyvus ir kintantis šviesos valdymas, kuris vykdomas per išmaniuosius įrenginius.
Muziką „Teo“ klientų aptarnavimo salonams parinko Vokietijos kompanija „Make Sense Media“. Išanalizavę „Teo“ vertybes, veiklos kryptis ir naujųjų salonų vizualizacijas, daugiametę foninės muzikos tiekimo patirtį turintys specialistai sudarė didesnį nei 700 įrašų grojaraštį, kuriame dominuoja lengvai klausoma foninė muzika, savo nuotaika ir tempu sukurianti ramią, jaukią ir šviesią nuotaiką. Grojaraštį vienijančiai „retro-space“ kultūros amžiaus tematikai įvairovės suteikia švelnūs etniniai atspalviai.
Specialiai „Teo“ salonams parinktas subtilus brangmedžio ir pesto aromatų mišinys pasižymi šiltomis medžio ir gaiviomis prieskoninių žolelių kvapų natomis. Jis salone sukuria ramybės, komforto ir namų atmosferą. Prancūzijos bendrovės „Signatur Olfactive“ sukurtas aromatas sklinda naudojant 100 % ekologiška ir inovatyvią sausosios difuzijos patalpų aromatizavimo technologiją.
Nors telekomunikacijų ir mokamos televizijos rinka Lietuvoje pernai traukėsi, „Teo“ klientų skaičius augo. Klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių. Pasiūlius patogesnį „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ meniu ir papildomų paslaugų, IPTV klientų skaičius pernai didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 130 tūkstančių. „Teo“ iš viso turi jau daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkstančius televizijos paslaugos vartotojų.