„Huawei“ pristatė metinę ataskaitą, kuri patvirtina, jog 2014 m. bendrovė gavo rekordines pajamas ir grynąjį pelną bei stipriai pagerino finansinius rezultatus visose savo veiklos srityse. Bendroji įmonių grupės pajamų suma 2014 m. siekė 46,5 mlrd. JAV dolerių, lyginant su 2013 m., pardavimai išaugo 20,6 proc. Grupės grynasis pelnas sudarė 4,5 mlrd. JAV dolerių ir per metus išaugo 32,7 proc.
„Smarkų pajamų augimą 2014 m. lėmė nuolatinis dėmesys mūsų informacijos perdavimo strategijai, o pelno augimą paskatino supaprastintas valdymas ir bendrojo efektyvumo padidinimas“, – sakė Valdybos pirmininko pavaduotojas ir generalinis direktorius Ken Hu.
2014 m. puikių rezultatų pasiekė visos verslo grupės. Duomenų perdavimo verslo grupės pajamos išaugo 16,4 proc. ir siekė 31 mlrd. JAV dolerių, jų augimą didžiąja dalimi lėmė mobiliojo plačiajuosčio ryšio tinklo diegimas visame pasaulyje. Įmonių verslo grupės pajamos išaugo 27,3 proc. iki 3 mlrd. JAV dolerių, smarkus augimas vyko tinklų ir IT srityse, įskaitant debesų kompiuterijos duomenų centro sprendimus ir lanksčiuosius tinklus. Vartotojų verslo grupės pajamos išaugo 32,6 proc. iki 12 mlrd. JAV dolerių dėl augančios išmaniųjų telefonų paklausos ir ypač spartaus augimo besivystančiose rinkose.
„Huawei“ ir toliau gausiai investuoja į inovacijas. 2014 m. „Huawei“ investavo 6,6 mlrd. JAV dolerių į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą, ši suma sudarė 14,2 proc. 2014 m. pajamų ir nuo 2013 m. išaugo net 29,4 proc. Pastarąjį dešimtmetį „Huawei“ investicija į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą sudarė daugiau kaip 30,7 mlrd. JAV dolerių.
„Huawei“ vyriausioji finansininkė Meng Wanzhou teigė, kad 2014 m. „Huawei“ išlaikė efektyvų augimą ir pasiekė stabilių finansinių rezultatų. „Praėjusiais metais didėjo ir mūsų apyvarta, ir pajamos, ir pelnas. Grynųjų pinigų srautai sudarė 12,6 mlrd. JAV dolerių. Be to, nuolat gerėjo mūsų įsiskolinimo ir finansavimo struktūrų rodikliai. Trumpalaikės ir ilgalaikės „Huawei“ paskolos, kurių daugumą rinkos kainomis suteikė užsienio finansų institucijos, 2014 m. gruodžio 31 d. iš viso sudarė 4,5 mlrd. JAV dolerių.“
„Prasidėjus 2015 m., informacijos ir ryšių technologijos (IRT), ypač plačiajuostis ryšys, debesų kompiuterija, didieji duomenys ir daiktų internetas, tampa varikliais, skatinančiais pokyčius daugelyje ūkio šakų. „Huawei“ ir toliau tęs savo komunikacijos strategijos įgyvendinimą kurdami geresnę vertę savo klientams. „Huawei“ tikisi, kad darbuotojų lojalumas padės bendrovei tapti duomenų perdavimo specialistais, įmonių IRT infrastruktūros tiekimo lydere ir populiariausių išmaniųjų įrenginių prekių ženklu, kurį renkasi ir kuriuo pasitiki vartotojai“, – pridūrė Ken Hu.