2015 m. vasario 9 – kovo 12 dienomis transporto stebėjimo ir kontrolės paslaugas teikianti UAB „AKTKC“ klausė savo klientų apie jų lūkesčius, nusprendus naudoti transporto sekimo paslaugą ir gautus rezultatus. Apklausoje dalyvavo 55 repsondentai iš įvairių bendrovių (80 proc. jų – transporto sektoriaus).
Daugiausia verslo atstovų sprendimą pradėti naudotis transporto sekimo paslauga priėmė tikėdamiesi didesnio transporto parko saugumo (24,1 proc.), geresnės savo klientų aptarnavimo kokybės (19,3 proc.) ir efektyvesnio kuro valdymo (15,2 proc.). Pradėjus naudotis paslauga, didžioji dalis išvardintų lūkesčių buvo įgyvendinta. „Nustebino tai, jog svarbiausiu klientai laiko transporto priemonių saugumą, nes paprastai kalbėdavome apie išteklių ir kaštų valdymą“– teigia UAB „AKTKC“ projektų vadovas, dr. Andrius Džiaugys.
Kokie lūkesčiai lėmė sprendimą naudotis paslauga?
Kokią naudą Jūsų verslui atnešė paslauga?
99,1 proc. respondentų teigė, jog transporto sekimas leido jų įmonėms sutaupyti įvairiose veiklos srityse. Daugiau nei trečdalis respondentų (34.2 proc.) teigė minėtų paslaugų dėka sutaupantys laiko, 25.6 proc. paminėjo sumažėjusias išlaidas komunikacijai, dar 23.1 proc. – administravimui. Kuro sutaupė 14.5 proc. apklausos dalyvių.
Kur sutaupėte besinaudodami „eTransporto“ paslauga?
Pažymėtina, kad daugiausia respondentų nurodė sekantys vilkikus (69,1 proc.), beveik 11 proc. stebi lengvuosius automobilius, o 7,3 proc. – specialųjį transportą. Furgonus ir autobusius seka po 3,6 proc. apklaustųjų.
Kokias transporto priemones sekate?