Nuo šiol gyventojai, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais, galės SEB bankui pranešti vietas, kuriose už prekes ar paslaugas jie norėtų atsiskaityti mokėjimo kortele, tačiau kol kas tokios galimybės neturėjo. Tai padaryti jie galės interaktyviajame žemėlapyje SEB banko tinklalapyje.
„Kviečiame visus Lietuvos gyventojus prisidėti prie inicatyvos ir pažymėti savo mėgstamas prekybos ar paslaugų teikimo vietas, kuriose iki šiol negalima atsiskaityti mokėjimo kortele. Savo ruožtu mes bendrausime su verslininkais, teikiančiais paslaugas vietose, kurias pažymės gyventojai, ir pasiūlysime jiems palankiomis sąlygomis įdiegti elektroninių kortelių skaitytuvus“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Pasak V. Doveikos, nors vis daugiau verslininkų sudaro galimybes savo klientams mokėti kortele, tačiau pamatyti mokėjimo kortelių skaitytuvą turguje, grožio salone ar valgykloje – vis dar yra retenybė. „Norime paskatinti ne tik verslininkus, bet ir pačius gyventojus pagalvoti apie vietas, kuriose, jų nuomone, tokios paslaugos labai trūksta“, – teigia V. Doveika.
Tai, kad šalies gyventojų atsiskaitymo įpročiai keičiasi ir atsiranda vis daugiau žmonių, kurie atsiskaitydami renkasi mokėti kortele, o ne grynaisiais pinigais, rodo ir statistika. SEB banko duomenimis, pernai trečdalis visų SEB banko klientų atsiskaitymų sudarė atsiskaitymai kortele (3 proc. daugiau negu 2013 metais).