Humanoidinis robotas „Pepperis“ jau spėjo tapti robotikos pasaulio žvaigžde. Visai neseniai jis atėmė darbą iš paties Georgo Clooney, „Nescafe“ reklamos kampanijoje. Dabar nedidukas robotas filmuosis televizinėje laidoje.
„Shogakukan-Shueisha Productions“ korporacija pranešė, kurianti televizijos laidą „TV Tokyo“ kanalui, kurioje robotas humanoidas bus vienas iš jos vedėjų.
„SoftBank“ kompanijai priklausantis robotas „Pepperis“ debiutuos balandžio 6 dieną, vaikams skirtoje laidoje „Oha-sta“. Ji bus rodoma darbo dienomis, ryte. Kūrėjų manymu, tai pirmas kartas, kai robotas ves kasdieninę TV laidą.
Programoje robotas demonstruos kai kuriuos iš savo talentų, pavyzdžiui, žais žaidimus, rodys šokių judesius bei žiūrovams siūlis parungtyniauti liežuvio laižyme, sakant greitakalbes.
„Pepperio“ ūgis 120 cm. Jį sukūrė Pranzcūzijoje įsikūrusi „Aldebaran Robotics“ įmonė, kurią 2012-aisiais įsigijo „SoftBank“. Modelio kaina siekia apie 198 000 jenų (maždaug 1500 eurų). Taip pat jis turi papildomą mėnesinį aptarnavimo mokestį, kuris siekia 24 600 Japonijos jenų.
Robotas televizijos ekranuose nėra naujokas. „SoftBank“ jį jau ne kartą panaudojo savo produkcijos televizinėse reklamose, pirkėjams siūlydama mobiliuosius telefonus.
Humanoidinių robotų panaudojimo įvairiose darbo vietose vis didėja. Ir kuo toliau, tuo labiau jie pritaikomi tose sferose, kurios laikytos atspariomis „robotų invazijai“. Pavyzdžiui, kitą „Aldebaran Robotics“ sukurtą mažylį humanoidą NAO taip pat nuo balandžio mėnesio planuojama įdarbinti Tokijo „Mitsubichi UFJ“ banko filialuose.
NAO geba atsakinėti į žmonių klausimus, taip pat supranta ir geba klabėti net 19 kalbų. Poligloto roboto paslaugų bankui ypač prireiks 2020-aisiais, kai Tokijo Olimpinių vasaros žaidynių metu Japonijos sostinę užplūs turistai iš viso pasaulio.