Lietuvių sukurtą rinkodaros sprendimą „Soundest“ per metus visame pasaulyje pradėjo naudoti daugiau nei 6000 elektroninių parduotuvių. Daugiausia klientų „Soundest“ sprendimu naudojasi JAV, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje ir Skandinavijos valstybėse. Toliau seka kitos anglakalbės valstybės – Indija, Australija, Naujoji Zelandija. Iš viso sprendimą pasirinko klientai daugiau nei 130 pasaulio valstybių.
„Prieš metus pristatėme paprastą naudoti el. pašto rinkodaros sprendimą su specialiomis el. parduotuvėms skirtomis funkcijomis. Žinojome, kad rinkoje yra specializuoto sprendimo poreikis, bet nesitikėjome tokio populiarumo, ypatingai konkurencingoje JAV rinkoje, – sako UAB „Soundest“ direktorius ir vienas įkūrėjų Rytis Lauris - Laurinavičius. – „Soundest“ pagal populiarumą pagrindinėse el. komercijos platformose aplenkė didžiausius konkurentus – rinkos senbuvius iš JAV.“
Mažoms ir vidutinėms įmonėms skirtas „Soundest“ sprendimas buvo viešai pristatytas 2014 m. vasarį. „Soundest“ sprendimas sujungia el. parduotuvės ir el. naujienlaiškių duomenis vienoje vietoje ir leidžia jų pagrindu vykdyti efektyvias rinkodaros kampanijas.
Šiais metais bendrovė planuoja stiprinti pardavimus Didžiosios Britanijos ir JAV rinkose. Metų pradžioje „Soundest“ atidarė pardavimų biurą Londone, Didžiojoje Britanijoje. Pasak įmonės vadovo, šios rinkose yra didžiausia konkurencija, tačiau ir jų potencialas yra didžiausias. Vien Didžiosios Britanijos metinė el. pašto rinkodaros rinka vertinama daugiau nei 250 mln. eurų.
Rytis Lauris - Laurinavičius teigia, kad produktas buvo ir tebėra kuriamas eksporto rinkoms, tačiau yra siūlomas ir klientams Lietuvoje. Lietuvoje „Soundest“ sprendimą naudoja Assorti.lt, „Brandsales“, „Danija“, IMK.lt ir kitos el. parduotuvės.
Šiuo metu bendrovėje dirba 8 darbuotojai. „Soundest“ yra finansuojama įkūrėjų ir Lietuvos verslo angelų lėšomis.