Lietuvių žaidimų kūrėjų kompanija „TutoTOONS“ šią savaitę peržengė 10 milijonų parsisiuntimų ribą taip padvigubindama visų 2014 metų rezultatus.
Edukacinius žaidimus vaikams kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendra įkūrėjas Mantas Kavaliauskas teigė, kad nesitikėjo taip greitai pasiekti tokio parsisiuntimų skaičiaus: „2015 metų pradžioje mūsų žaidimus žaidė apie 5 milijonai žaidėjų visame pasaulyje, o per pastaruosius 3 mėnesius parsisiuntimų skaičius padvigubėjo. Tad šiandien jų yra net 10 milijonų! 5 milijonų riba buvo mūsų 2015 metų planas, kurį, akivaizdu, pagerinsime keleriopai“, – džiaugdamasis pasiekimais, kalbėjo M. Kavaliauskas.
Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms: „Sweet Baby Girl Dream House“, „Sweet Baby Girl Clean Up Time“ ir „Sweet Baby Girl Daycare 2“. Marketingo atstovė Miglė Šaulytė teigia, kad žaidimai skatina vaikus padėti tėvams: „Tokie žaidimai kaip „Clean up“ ir „Daycare 2“ skatina vaikus pažinti artimiausią aplinką, padeda suprasti tvarkos ir asmeninės higienos svarbą. Jie ima suvokti, kaip tokie darbai atliekami ir kodėl jie yra reikalingi, ilgainiui vaikai ima vis aktyviau padėti savo tėveliams taip lengvindami buitį.“
„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo 2014 m. sausį ir nuo tada išleido jau daugiau nei 100 edukacinių žaidimų vaikams populiariausiose aplikacijų parduotuvėse. Ši kompanija užsiima ne tik žaidimų kūrimu, bet ir siūlo nemokamą „TutoTOONS“ žaidimų kūrimo platformą, kuri leidžia lengvai ir greitai susikurti žaidimą. M.Kavaliauskas teigia, kad platforma skirta tiems, kas nemoka programuoti, tačiau nori kurti savo žaidimus: „Kurti žaidimus su „TutoTOONS“ platforma gali visi. Viskas, ką turi padaryti žaidimo kūrėjas – tai sugalvoti žaidimo idėją ir nusipiešti žaidimo grafiką.“