Renginyje SXSW žurnalistams pavyko pabendrauti su „Google“ atstovu Astro Telleriu, kuris vadovauja eksperimentiniais projektais užsiimančiu padaliniu „Google X“. Bepiločio „Google“ automobilio kūrimo darbai yra jo atsakomybės sferoje, todėl projektą detalės jis puikiai žino.
Astro Telleris bandė įtikinti, kad galimybė žmogui įsikišti į transporto valdymo sistemą tik sumažindavo saugumo lygį tuose bandymuose, kuriuose kompanija eksperimentavo su bepiločiu automobiliu.
Jo teigimu, žmogus greitai pripranta pasitikėti automatika, ir nelabai galvoja apie savo įsikišimo į valdymo procesą pasekmes. Atskleisti detalių „Google“ atstovas nesutiko, tačiau leido suprasti, kad kai kurie testavime dalyvavę žmonės elgėsi ne visai adekvačiai.
Astro Telleris mano, kad bepiločiams automobiliams nereikalingi valdymo organai, kuriais galėtų pasinaudoti žmogus. Net ir ankstyvieji prototipai, sukurti serijinių „Lexus RX“ automobilių pagrindu, magistralėmis judėdavo taip užtikrintai, jog „Google“ „galėtų kad ir dabar iš jų pardavimų uždirbti krūvas pinigų“.
Dabartiniai „Google“ automobilių prototipai dubliuojančių valdymo organų neturi. Tiesa, amerikiečių teisės aktai neleidžia jų bandyti bendro naudojimo keliuose, tačiau tam atvejui „Google“ gali įdiegti nuimamus vairo ir pedalų modulius.