Per porą metų el. komercijos keliu pasukusios įmonės „Daly Print“ pardavimai išaugo daugiau nei tris kartus. Dėl sumaniai suplanuoto ir įgyvendinto IT sprendimo įmonės apyvarta pakilo maždaug nuo 2 mln. iki 9 mln. Lt (0,6–2,6 mln. Eur).
„Nors greitas augimas paprastai siejamas ir su žymiu tam reikalingų resursų augimu, tačiau mums pavyko pasiekti, kad net labai intensyvus užimtumo augimas versle, reikalautų ypač mažų naujų išteklių“, – teigia Rimantas Kadagis, įmonės „Daly Print“ naudojamą IT sprendimą ManoDidmena.lt įgyvendinusios bendrovės „Meganora“ direktorius.
Jo vadovaujama IT technologijų kūrėjų komanda įgyvendino verslo – verslui (B2B) skirtą sprendimą apjungiantį logistikos, pardavimo, apskaitos ir kitas susijusias sritis į vieną visumą. „Mano didmena“ paprastina procesų įgyvendinimą, todėl taupomi darbui atlikti būtini ištekliai.
„Dėl šios sistemos su išaugusiu srautu sėkmingai susitvarko tie patys trys vadybininkai. Jie turėjo pakankamai darbo iki sistemos diegimo, bet įdiegus – tiesiog, gali nuveikti daugiau“, – išaugusio įmonės veiklos efektyvumo priežastį įvardija Vilius Klimaitis, „Daly Print“ vadovas.
Verslininkas pabrėžia, jog darbas supaprastėjo, mat anksčiau vadybininkai išsiuntinėdavo klientams „Excel“ lenteles su turimu asortimentu. Gavę užsakymą ilgai bendraudavo su kolegomis el. laiškais, per „Skype“, ar telefonu, dažai lankėsi sandėlyje, kol rasdavo reikiamas prekes ir patvirtindavo kiekius. Dabar „Daly Print“ klientai prekes renkasi iš katalogo internete, kuriame aiškiai matoma kiek kokių prekių yra likę. Viskas užsakoma ir tvirtinama kelių mygtukų paspaudimu. Derybų funkcija – taip pat automatizuota. Tad patvirtinus užsakymą dokumentai pildomi ir tarp sistemų vaikšto automatiškai, nes „Mano Didmena“ susieta su tiek su buhalterine programa ir sandėlio valdymo sistema. Taip pat kliento užsakyta prekė gali būti pristatyta reikiamu adresu be vadybininko įsikišimo nes yra automatinė sąsaja su kurjerių tarnybomis.
„Nors pati sistema, vien stebint jos galimybes, atrodo labai sudėtinga, tačiau mums pavyko pasiekti, kad norit su ja dirbti nereiktų didelių apmokymų. Intuityvi, vartotojui pritaikyta sąsaja leidžia darbuotojams pasiekti rezultatų savo laiką naudojant efektyviai. Tai reiškia, kad įmonei reikia mažiau vadybininkų, buhalterių ir apskaitininkų“, – didžiausius sistemos privalumus apibendrina R. Kadagis.
Anot jo, „Meganora“ kuriamą IT sprendimą naudojančios įmonė „Daly Print“ darbuotojai savo klaidų skaičių dėl procesų automatizacijos sumažino apie 10 kartų.