Informuotų šaltinių teigimu, kompanija „Google“ derasi su indų firma „InMobi“, kuri yra vienas iš mobilios reklamos lyderių.
Jei „Google“ dominavimas asmeniniams kompiuteriams skirtos reklamos rinkoje yra neginčijamas, tai po sandorio su „InMobi“ interneto gigantas galėtų tapti tikru monopolininku.
Kompanija „InMobi“ yra tikrai svarbus mobilios reklamos rinkos žaidėjas, todėl „Google“, anot preliminarių šaltinių, ketina už ją sumokėti apie 1 mlrd. dolerių.
Tai leistų „Google“ savo užimti žymiai didesnę mobilios rinkos dalį, nei dabar – tarnyba „Google AdMob“ pagal mobilios reklamos peržiūrų skaičių nusileidžia „InMobi“ (93,4 mlrd. peržiūrų per mėnesį).
„InMobi“, kuri buvo įkurta 2007 m. ir pradėjo savo veiklą kaip trumpųjų žinučių tarnyba, 2013 m. uždirbo 0,5 mlrd. dolerių, tuo tarpu 2016 m. pajamas ketina padidinti iki 1 mlrd. dolerių. Beje, visa mobilios reklamos rinka šiuo metu vertinama 11,6 mlrd. dolerių, rodo „Gartner“ pateikiama statistika.
Kompanijai „Google“ pasiekus savo tikslą ir susitarus dėl „InMobi“ pardavimo, sandorį dar turėtų palaiminti antimonopolinės tarnybos. Atitinkamą tyrimą turėtų palaikyti ir didžiausi „Google“ konkurentai reklamos srityje (pavyzdžiui, „Facebook“, „Microsoft“, „Yahoo“ ir kiti).
„InMobi“ vadovas Naveen Tewari paneigė gandus, jog jo kompanija gali būti parduota interneto gigantui „Google“. Pastarosios atstovai atsisakė komentuoti viešumoje pasirodžiusią informaciją.