Šią savaitę „Apple“ pristatyto naujo nešiojamojo kompiuterio „MacBook“ pardavimai per pirmąjį 2015 metų pusmetį gali siektis vos 450 tūkst. vienetų, teigia tyrimų bendrovės „KGI Securities“ vyriausiasis analitikas Ming-Chi Kuo.
Anot jo, žado neatimantiems pardavimams įtakos gali turėti didelė kompiuterio kaina bei vartotojų susirūpinimas dėl tik vienos kompiuteryje esančios USB-C jungties, kas, manoma, tikrai sukels nepatogumų.
Žinoma, prie nedidelių pardavimų gali prisidėti ir kaip visada naujiems „Apple“ produktams būdingi sutrikimai tiekimo grandyje, kurie neleidžia patenkinti paklausos visais 100 proc.
Tačiau analitikas vidutiniu-ilguoju laikotarpiu naujajam „MacBook“ visgi teikia pozityvių prognozių, teigdamas, kad kompiuteris privers rinką skirti dėmesio itin plono ir lengvo dizaino madai.