Kompanijai „Yahoo“ priklausanti analitikų firma „Flurry“ peržvelgė planšetofonų segmento plėtros tendencijas. Analitikai pastebi, kad šios kategorijos produktų pardavimai didėja sparčiau, nei kitų įrenginių.
Per 2014 m. planšetofonų paklausa išaugo 148 %, o tokiu augimu negali pasigirti nei išmanieji telefonai, nei planšetiniai kompiuteriai. Didelių, apie 10“ ekraną turinčių planšečių pardavimai krito 20 %, tuo tarpu nedidelių – padidėjo 14 %. Išmaniųjų telefonų su ekranais ne didesniais nei 5“ pardavimai per metus augo 38 %.
Analitikai pastebi, kad planšetofonų turimi dideli ekranai vartotojams leidžia patogiai peržiūrėti multimedia turinį, tame tarpe ir filmuotą medžiagą. Populiariausiomis kategorijomis yra sportas, naujienos/žurnalai, muzika, pramogos. Sporto programėlių populiarumas planšetofonuose per metus didėjo net 427 %.
Dėl planšetofonų populiarumo nukentėjo ne tik planšetiniai kompiuteriai, tačiau ir mobilus naršymas apskritai. Internete planšetofonų vartotojai naršo tik 12 % prieš šių mobilių įrenginių praleidžiamo laiko, o likusius 88 % praleidžia mobiliose programėlėse.