Raštinės ir biuro reikmenų UAB „Biuro pasaulis“ 2014 m. apyvartą padidino 11,3 %, iki 5,8 mln. Eur. Pagerinti rezultatus padėjo auganti verslo dovanų ir kokybiškų biuro prekių paklausa, suaktyvėjusi internetinė prekyba ir didėjantys popieriaus bei tonerių pardavimai.
Bendrovės generalinio direktoriaus Artūro Tumino teigimu, daugiausiai apyvartą išaugino atsiperkančios įmonės investicijos į el. parduotuvę.
„Kai reikėjo į el. parduotuvę įdiegti naują valiutą, kartu atnaujinome ir pačią svetainę – padarėme ją patogesnę. Po atnaujinimo didesnė klientų dalis dažniau ėmė apsipirkinėti internetu, todėl nors mūsų darbuotojų nepadaugėjo, tie patys galėjo aptarnauti daugiau klientų, padidėjo jų darbo našumas, – teigia A. Tuminas. – O kai mūsų vadybininkai savo klientus papildomai pamokė, kaip patogiai galima užsisakyti prekes interneto parduotuvėje, kai kurių vadybininkų pardavimai šoktelėjo 50 %. Internetas taupo ne tik klientų, bet ir mūsų laiką – pirkėjas mato didesnį prekių asortimentą ir jam patogiau rinktis nei parduotuvės lentynoje, be to pirkimas vyksta operatyviau ir reikalauja mažiau pastangų.“
Įmonės vadovo teigimu, pernai specialistų našumą didino ne tik el. parduotuvė, bet ir mokymasis Europos Sąjungos finansuojamame projekte „LVK partnerių žmogiškųjų išteklių kompetencijų tobulinimas“, kuriame siekiama maksimizuoti įmonių sukuriamą pridėtinę vertę, tobulinant žmogiškųjų išteklių kompetencijas ir žinias.
Nors pasaulyje popieriaus ir tonerių gamintojų pardavimai krito apie 7 %, „Biuro pasaulyje“ šių prekių paklausa augo. Labiausiai 2014 m. kilo kokybiškų biuro reikmenų ir verslo dovanų pardavimas.
„Įmonės pradėjo dažniau rinktis kokybiškesnius ar net „premium“ klasės biuro reikmenis.
Dar prieš keletą metų už biuro aprūpinimą atsakingi darbuotojai dažnai rinkdavosi pigiausius segiklius, skylmušas, žirkles – norėdavo sutaupyti pirkimo dieną. Tačiau dabar vis daugiau pirkėjų skaičiuoja, kad finansiškai labiau apsimoka biurui nupirkti dešimt brangesnių skylmušų nei dvidešimt pigesnių, kurie tarnaus kelis kartus trumpiau, – teigia įmonės direktorius. – Išaugo ir ekologiškų, „žalių“ prekių paklausa. Pernai taip pat išryšėjo tendencija, kad pirkdami biuro techniką klientai nori ne tik gerai ir ekonomiškai veikiančios įrangos, bet ir gražaus dizaino, išskirtinių spalvų, kurias derina prie biuro aplinkos.“
Pernai „Biuro pasaulio“ apyvarta buvo daugiau kaip 5,8 mln. Eur, 2013 m. – 5,2 mln. Eur, 2012 m. – 5 mln. Eur., 2011 m. – 4,5 mln. Eur.
„Biuro pasaulis“ priklauso Skandinavijos šalyse biuro reikmenimis prekiaujančių bendrovių aljansui „Nordic Office“, kuris jungia giminingas įmones Danijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje.