Nežiūrint į tai, kad „Youtube“ yra bene populiariausia vaizdo klipų tarnyba, ji savo šeimininkams pelno vis dar neatnešė. Per praėjusius metus pajamos pasiekė 4 mlrd. dolerių (2013 m. – 3 mlrd. dolerių), tačiau tai leidžia balansuoti ties pelno ir nuostolio riba.
Šiuo metu „Youtube“ tenka 6 % visų „Google“ reklamos pardavimų. Gali atrodyti, kad šis rodiklis turėtų būti didesnis. Vis tik dauguma vartotojų į „Youtube“ patenka per nuorodas, pateiktas kituose puslapiuose arba būtent juose žiūri „Youtube“ klipus vietoj to, kad tikslingai naršytų po tarnybos puslapius.
Viso labo 9 % „Youtube“ lankytojų yra atsakingi už 85 % peržiūrų, o didžioji šios auditorijos dalis – paaugliai. Natūralu, kad reklamos užsakovams tai neatrodo labai patraukliai.
„Google“ investuoja šimtus milijonų dolerių į išskirtinį turinį ir bandymus išlaikyti geriausius autorius. Be to, kuriami nauji produktai, tokie kaip „online“ muzikos tarnyba, tačiau žymesnių pasiekimų vis dar nėra.
Tuo pačiu metu konkurentai nestovi vietoje. „Facebook“ nuolat bando pervilioti vartotojus į savo vaizdų tarnybas, „Twitter“ ketina atsikratyti „Youtube“ nuorodų, nes kuria savo tarnybą, o startuoliai, tokie kaip „Vessel“, autoriams siūlo naudingesnes pajamų gavimo galimybes.
Tarnybos „Amazon“ ir „Netflix“ taip pat siekia privilioti vartotojus unikaliu turiniu, taip dar labiau didindami konkurenciją bei blogindami ir taip jau ne per geriausią „Youtube“ padėtį.