Kompanijos „Epic Games“ vienas iš įkūrėjų Timas Sweeney pareiškė, kad per artimiausiu metus virtuali realybė padarys milžinišką įtaką žaidimų pramonei. Sparti VR technologijų plėtra sudarys sąlygas jau po 10 metų kurti žaidimus, kurie visiškai nesiskirs nuo realaus pasaulio.
Kompiuterinė grafika demonstruoja milžinišką progresą, o tai leidžia pasiekti spartėjantys grafiniai procesoriai ir nauji žaidimų varikliukai. Lygiai tas pats įvyks ir su virtualia realybe, kuriai skirta programinė ir aparatinė įranga greitai evoliucionuoja.
Timas Sweeney mano, kad virtuali realybė pakeis pasaulį. „Aparatinė įranga leis didinti kokybę dvigubai kas dvejus metus, o per artimiausią dešimtmetį pasieksime tokį lygį, jog virtualią realybę bus labai sunku atskirti nuo realaus pasaulio.“
Virtuali realybė ilgus metus buvo tik svajotojų užsiėmimas, tačiau viskas pasikeitė po to, kai „Facebook“ įsigijo virtualios realybės šalmo „Oculus Rift“ kūrėjus. Didžiulės investicijos leis nišinį produktą paversti sprendimu, kuris pakeis visą žaidimų rinką.
„Epic Games“ įkūrėjas tikina, kad jau dabar yra nuostabių dalykų, kurie vyksta VR pasaulyje, tačiau daugelis iš jų kol kas nepamatė dienos šviesos. „Tačiau kiti metai taps lūžio momentu virtualiai realybei“, – mano Timas Sweeney.
Komercinė „Oculus Rift“ šalmo versija prekyboje turi pasirodyti 2015 m., tačiau revoliucijos iš karto tikėtis neverta. Žaidimų valdymas turės būti pritaikytas virtualiai realybei, tuo tarpu iš tiesų kultiniai žaidimai neatsiras tol, kol dauguma žaidėjų neturės VR šalmų bei kitos tam skirtos įrangos.