Vilniečių bendrovė „Išmanieji sprendimai“ sukūrė naują, iki šiol analogų neturintį produktą – elektroninę, realaus laiko socialinio tinklapio „Facebook“ „Like“ švieslentę, tiesiogiai susietą su įmonės socialinio tinklapio profiliu. Naujasis įrenginys ne tik LED segmentų ekrane rodo įmonės „Facebook“ tinklapio gerbėjų skaičių, realiu laiku reaguoja į pokyčius, bet ir turi integruotą Wi-Fi modulį. Pasitelkęs mobililiąją programėlę, šis įrenginys atpažįsta „Like“ paspaudusio vartotojo mobilųjį įrenginį ir suteikia jam nemokamą prieigą prie Wi-Fi.
„Produktą jau išbandėme keliose viešojo maitinimo įstaigose. Rezultatai nustebino – įstaigos ne tik tądien surinko daugiau „Facebook“ tinklapio „Like“, bet ir sulaukė daugiau lankytojų. Vitrinoje esanti švieslentė yra tarsi įstaigos reitingavimo indikatorius, – sako vienas iš produkto kūrėjų Ernestas Dužinas.
Iš kedro medžio pagaminta švieslentė paprastai ir greitai sinchronizuojama su įmonės „Facebook“ profilio duomenimis. Išorinis įrenginio dizaino uiversalumas leidžia švieslentę pritaikyti įvairaus pobūdžio interjere.
Švieslentės „Fbox“ mobilioji programėlė jos savininkui suteikia galimybę į Wi-Fi pasiekimo zonoje esančių ir programėlę turinčių vartotojų mobiliuosius įrenginius siųsti informacinius pranešimus.
„Fbox“ švieslentės kūrėjai paramos produktui vystyti ieško minios finansavimo platformoje „Indiegogo“. Kūrėjai tikisi surinkti 26 tukstančių eurų, kurių reikia tolimesniam produkto plėtojimui. Platformoje siūloma kaina – 150 eurų už vieną švieslentę. Minios finansavimo kampanija produktui tęsis iki šių metų kovo 22 d. Jie atsiras pakankamai susidomėjusių, „Fbox“ švieslentės bus pristatytos pirkėjams dar šį balandį.