„LG Electronics“ (LG) pristatė naują strategiją „Dual Premium“, kuria vadovausis plėsdama pozicijas aukštos klasės televizorių rinkoje. Kompanija konkuruos pristatydama rinkoje dviejų tipų aukščiausios kategorijos televizorius – OLED ir naujus „Prime UHD“.
„Sieksime, kad LG vardas aukštos kategorijos televizorių rinkoje būtų siejamas su OLED ir „Prime UHD“ televizoriais“, – sakė Brian Kwon, „LG Electronics Home Entertainment Company“ vadovas.
Vadovaudamiesi „Dual Premium“ strategija, LG plės OLED televizorių pasirinkimą. Neseniai kompanija pristatė atnaujintą seriją, kurią sudaro 55, 65 ar 77 colių įstrižainės modeliai lenktu ar plokščiaekraniu ekranu. Kompanija OLED televizorių gamyboje taiko ABCD koncepciją, kuri apima pagrindinius OLED ekranų pranašumus:
- Angle (A): LG OLED televizoriai užtikrina platų matymo kampą, todėl net sėdintieji ekrano krašte gali matyti aukštos kokybės vaizdą.
- Black (B) ir Color (C): OLED ekranai garantuoja aukščiausios raiškos vaizdą, kurį sustiprina LG taikoma WRGB spalvų technologija. Tai užtikrina tobulą juodą spalvą, vaizdo ryškumą ir neribotą kontrasto santykį.
- Design (D): OLED televizoriuose taikoma „LG Art Slim“ dizaino filosofija, pagal kurią televizoriai kuriami labai plono korpuso, dailių formų, tačiau estetiškai paprastos išvaizdos.
LG jau pavasarį pasaulinėje rinkoje pristatys „Prime UHD“ televizorius. Jie savo raiška lenks „Ultra HD“ televizorius, turės 4K IPS panelė, išmanias technologijas, kaip „ColorPrime“ ar „Ultra Luminance“.
„LG ColorPrime“ technologija padidina spalvų spektrą, kuris atvaizduojamas ekrane naudojant skirtingas LED spalvas, taip sukuriant geresnį vaizdo gylį ir gyvumą. „Ultra Luminance“ technologija nenutrūkstamai analizuoja atvaizduojamo turinio šviesiausias ir tamsiausias vietas siekiant paderinti vaizdo ryškumą ir rezoliuciją. 4K IPS panelė išplečia ekrane vaizdo žiūrėjimo kampą, o „Prime Mastering Engine“ optimizuoja televizoriaus nustatymus, kurie pagerina vaizdo kokybę iki aukščiausio lygio.
Be to, LG „Prime UHD“ televizoriai turės itin ploną 8,5 mm „UltraSlim“ dizaino ekraną. Vaizdo efektus televizoriuje sustiprins integruota „Harman/Kardon“ garso sistemą. LG ketina plėsti ir televizorių su „webOS 2.0“ operacine sistema segmentą. Kompanija prognozuoja per pirmąjį 2015 m. ketvirtį parduoti nei milijoną šių televizorių.