Aktoriai dažnai samdomi spaudos atstovų pareigoms užimti arba pasitelkiami kaip kompanijų reklaminis veidas, tačiau vis labiau ryškėjančios robotikos panaudojimo tendencijos gali iš esmės pakeisti senas kino bei reklamos industrijos bendradarbiavimo tradicijas. Diskusiją aktualia tema paskatino tai, jog visai neseniai garsus aktorius George Clooney neteko gerai apmokamų pareigų – atstovavimo „Nestle“ kompanijai kavos reklamose. Jį pakeitė mielas robotas „Pepper“, tapęs organizacijos „atstovu spaudai“.
„Pepper“ yra humanoidas, sukurtas būti „emociniu kompanionu“, kitaip tariant – draugu. „Pepper“ kūrėjai mano, kad toks, komunikuoti gebantis, robotas gali būti puikus pagalbininkas žmonėms, kenčiantiems nuo viešumos baimės, turintiems socialinės adaptacijos problemų ar net tiems, kurie kenčia nuo įvairaus pobūdžio depresijos formų. Panašių problemų turintys žmonės neretai būna neišklausyti, nes bendravimas su, pvz., klinikine depresija, sergančiu žmogumi reikalauja daug artimųjų energijos bei pastangų. Ieškoti profesionalios pagalbos ne visi išdrįsta, o kartais tai pernelyg brangiai kainuoja. „Pepper“ padeda išspręsti šias problemas – jis sukuria palyginti nebrangų, bet kokybišką komunikacijos procesą ir sugeba tinkamai atpažinti asmens emocijas.
Taigi kyla klausimas – ką draugiškas robotas veikia kavos reklamoje? Kompanijos „Nestle“ atstovai teigia, kad „Pepper“ „įdarbinimas“, tai žingsnis į priekį, ne tik norint integruoti naująsias technologijas į „Nestle“ veiklą, bet taip pat, tai yra žmonių ir robotų sąveikos skatinimo siekis.
Visgi panašios „sąveikos“ neretai sukelia diskusijų, ginčių bei baimės, jog robotų technika absoliučiai užvaldys darbo rinką. Pastarasis įvykis įrodė, kad net ir Holivudo elitas nėra atsparus robotų invazijai.