Pagal bendrovės „comScore“ ataskaitos duomenis, „Yahoo“ ir toliau sėkmingai atsikovoja paieškos rinkos dalį iš „Google“. Ši „comScore“ ekspertų stebima tendencija tęsiasi jau du mėnesius.
Daugelį mėnesių JAV paieškos sistemų užimama rinkos dalis buvo stabili. Pasikeitimai svyruodavo tik dešimtosiomis procento dalimis. Dabar Jungtinių Amerikos Valstijų paieškos rinkoje stebima nauja tendencija. Nuo praėjusių metų gruodžio, paieškos sistema „Yahoo“ iš „Google“ atėmė 2,6 % lankytojų. Dabar „Yahoo“ informacijos ieško 13 % vartotojų, o 64,4 % naudojasi „Google“. „Microsoft Bing“ rodikliai nepasikeitė ir tebėra apie 20 %. Verta pažymėti, kad „Google“ dalis nukrito žemiau 65 % pirmą kartą nuo 2007 metų.
Tai tapo įmanoma sandorio tarp „Yahoo“ ir „Mozilla Corporation“ dėka. Pagal jo sąlygas, penkerius metus „Yahoo“ bus numatytoji paieškos sistema naršyklėje „Firefox“. Sandoris apima tik Šiaurės Amerikos teritoriją, pavyzdžiui, Rusijoje, Baltarusijoje ir Kazachstane numatytasis paieškos variklis tapo rusų „Yandex“.
Dabar pagrindinis klausimas yra tai, ar „Yahoo“ sugebės tęsti šią tendenciją, juk pakeisti paieškos sistemą „Firefox“ galima atlikus keletą paspaudimų.
Žinoma, „Google“ padėtis išlieka dominuojanti, tačiau panašu, kad konkurencija prasidėjo. Praėjusių metų gruodį įmonės jau apsikeitė išpuoliais. „Yahoo“ svetainėje pasirodė pranešimas su siūlymu atnaujinti savo naršyklę „Chrome“ ir „Internet Explorer“ iki „Firefox“. Atsakydamas į tai „Google“ paskelbė instrukciją kaip naršyklėje pakeisti paieškos sistemą „Yahoo“. Atrodo, kad paieškos karai, vykę 2000 metų pradžioje, grįžta.