Vyriausiojo „Apple“ dizainerio Jony Ive sugebėjimai, matant produktus prie kurių kūrimo jis prisidėjo, daugumai nesukelia jokių abejonių. Jis yra pripažintas savo srities specialistas, nors kai kurie jo produktai ir išprovokuoja nevienareikšmę reakciją. Tačiau Ive’as rimtai užsipuolė bendrovę „Motorola“, už ką sulaukė atsakomojo pareiškimo.
Savo interviu „The New Yorker“ Jony Ive’as sakė, kad „Motorola“ neprisiima jokios atsakomybės už projektą, paminėdamas šiame kontekste išmanųjį telefoną „Moto Maker“, kurį perkant galima pasirinkti norimą korpuso spalvą:
„Jų vertingas pasiūlymas buvo toks: „Padarykite jį tokį, kokio jūs norite“. Manau, kad tai buvo dizainerio atsiribojimas nuo atsakomybės.“
Nors „Motorola“ tiesiogiai įvardinta nebuvo, visiems buvo aišku, ką turėjo omenyje Ive’as. Jis turi teisę turėti savo nuomonę, kaip ir bet kuris kitas asmuo. Tačiau vyriausiasis „Motorola“ operacijų direktorius Rikas Osterlochas neliko nuošalyje ir pareiškė savo nuomonę apie „Apple“ kainų politiką:
„Mes šioje rinkoje matome realią dichotomiją, kur yra tokių žmonių kaip „Apple“, kurie ten uždirba daug pinigų ir nustato tokias piktinančias kainas. Mes manome, kad tai nėra ateitis.“
Jo pasisakymas taip pat tiesiogiai palietė „Moto Maker“ ir „Motorola“ kainų politiką:
„Mes manome, kad galutinis vartotojas turėtų tiesiogiai dalyvauti produkto kūrimo procese. Mes tikime, kad ateitis priklauso panašios patirties pasiūlymams ir plačioms pasirinkimo galimybėms už prieinamą kainą. Puikus išmanusis telefonas ir puiki mobiliojo interneto patirtis neturėtų būti brangus malonumas. Tai turi būti lengvas pasirinkimas visiems.“
Priešingai nei vyriausiasis „Apple“ dizaineris, R. Osterlochas tiesiogiai įvardino kompaniją, kuriai buvo skirtas pranešimas. Prieš keletą dienų jis prognozavo neišvengiamą „Samsung“ žlugimą ir džiugiai kalbėjo apie dabartines rinkos sąlygas:
„Žmonės pradeda suprasti, kad jiems nereikia mokėti 600 dolerių už aukščiausio lygio išmanųjį telefoną, tam kad gauti geriausią vartotojo patirtį.“
Atsižvelgiant į tai, kad pasisakymai pakankamai aštrūs, galima manyti, kad tai ne paskutinis audringos „Motorola“ vadovo reakcijos į kritiką ir telefonų rinkos reiškinius atvejis.