Kompanijos „nVidia“ prezidentas Jen-Hsun Huang, kalbėdamas ketvirčio ataskaitai skirtoje konferencijoje, ypatingai daug dėmesio skyrė žaidimų nešiojamų kompiuterių segmentui.
Jis pareiškė, kad būtent „Maxwell“ platforma pirmą kartą leido įdiegti į nešiojamą kompiuterį galingą grafinį procesorių, o kartu pasiekti stacionarių kompiuterių spartos lygį.
Plonas ir lengvas nešiojamas kompiuteris, kompanijos vadovo teigimu, gali demonstruoti produktyvumo lygį, kuris gali lengvai viršyti žaidimų konsolių spartą. Ir žmonėms tai patinka, pridūrė „nVidia“ prezidentas.
„nVidia“ mobilių grafinių procesorių pardavimai per 2014 m. padidėjo 2 kartus, tuo tarpu „Maxwell“ architektūros grafiką naudojančių gamintojų skaičius nuolat plečiasi – net ir konservatyvioji HP neseniai atkreipė dėmesį į „nVidia“ vaizdo plokštes.
Sąlyginai kuklios pardavimų apimtys šioje rinkoje „nVidia“ vadovui nerimo nekelia. Jis vertina žaidimų rinkos potencialą platesniu mastu. Žaidimų rinka jam – tai ne tik nešiojami, stacionarūs ir planšetiniai kompiuteriai su mobiliomis konsolėmis, tačiau ir žaidimų transliavimas iš „debesų“ tarnybų.
Net ir mobilus segmentas neapsiriboja vien išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais. Jen-Hsun Huang vertinimu, čia galima priskirti „išmaniuosius“ šaldytuvus, bepiločiai skraidymo įrenginiai, laikrodžiai, juvelyriniai gaminiai ir netgi automobiliai. Kompanijai „nVidia“ visi šie segmentai yra perspektyvūs ir turi didelį potencialą.