Informacinių ir ryšių technologijų bendrovė „Teo“ atnaujina savo prekės ženklą ir penktadienį Kaune atidaro pirmąjį naujos koncepcijos klientų aptarnavimo saloną. Šie pokyčiai atspindi bendrovės vertybes ir klientų lūkesčius šiuolaikinėmis technologijomis naudotis paprastai, aiškiai ir lanksčiai.
Lengvas, atviras ir paprastas – toks yra naujasis „Teo“ logotipas, kuris palaipsniui pakeis prieš aštuonerius metus sukurtą „Teo“ prekės ženklą. Atsisakant įrėminimo ir papildomų grafinių elementų, logotipas tapo laisvesnis ir lengvesnis.
Kartu su vizualiu atsinaujinimu „Teo“ keičia klientų aptarnavimo salonų koncepciją. Skandinavišku stiliumi įrengtose ir jaukius namus primenančiose erdvėse lankytojai galės išmėginti naujausią namų įrangą, betarpiškai pasikonsultuoti su „Teo“ darbuotojais ir kaip namie ant sofos susipažinti su išmaniąja „Teo“ televizija.
Pirmasis naujos koncepcijos salonas oficialiai atidaromas penktadienį Kauno „Akropolyje“. Šiemet iš viso planuojama atnaujinti arba naujose vietose atidaryti daugiau kaip 10 salonų. Įmonė per artimiausius porą metų į atsinaujinimą ir naujus salonus numatė investuoti 1 mln. eurų.
„Teo“ keičiasi kartu su savo klientų poreikiais ir lūkesčiais, o naujasis ženklas atspindi bendrovės pasirinktą kryptį. Siekiame visuomet būti šalia kliento ir kurti jam reikalingus sprendimus, leidžiančius lengvai valdyti integruotas šiuolaikines technologijas ir pramogas savo namuose, – sakė „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas. – Rekordiškai augantis naujų klientų skaičius bei gerėjantys klientų pasitenkinimo rodikliai rodo, kad einame teisinga linkme.“
„Teo“ vadovas K. Šliužas atkreipia dėmesį, kad pirmą kartą po dvejų metų pertraukos 2014 m. ketvirtą ketvirtį augusios bendrovės pajamos ir EBITDA yra įgyvendintų reikšmingų pokyčių rezultatas, kuris leido pasukti „Teo“ finansinę kryptį teigiama linkme.
Nors telekomunikacijų ir mokamos televizijos rinka Lietuvoje pernai traukėsi, „Teo“ klientų skaičius augo. Klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių. Pasiūlius patogesnį „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ meniu ir papildomų paslaugų, IPTV klientų skaičius pernai didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 130 tūkstančių. „Teo“ iš viso turi jau daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkstančius televizijos paslaugos vartotojų.
Artimiausiu metu „Teo“ ketina pasiūlyti dar daugiau galimybių valdyti išmaniosios televizijos turinį, tobulins interneto televiziją „Interneto.tv“ ir plės prekių įvairovę elektroninėje parduotuvėje. Labiau integruotas išmaniųjų namų valdymas apjungs ne tik televizorių, kompiuterį, bet ir kitą įrangą. Pernai TEO investavo 103 mln. litų, didžiąją dalį skiriant naujos kartos šviesolaidinės prieigų ir pagrindinio tinklo plėtrai.