Kompanijai AMD nusišypsojo puiki galimybė atkreipti vartotojų dėmesį į savo vaizdo plokštes, kol „nVidia“ bando sudaryti įspūdį, jog su „GeForce GTX 970“ viskas tvarkoje ir viskas taip buvo numatyta nuo pat pradžių.
Kompanijos AMD marketingo padalinio vadovas Robert Hallock nusprendė pasinaudoti situacija, nelaukti kovo mėnesio, kai bus pradėta platinti informaciją apie naujus AMD sprendimus.
Robert Hallock per savo „Twitter“ paskyrą papasakojo, jog žaidimų su „AMD Mante“ technologijos palaikymu galės optimizuoti „CrossFire“ veikimą taip, jog kiekvienai vaizdo plokštei bus galima pasinaudoti visu prieinamu atminties kiekiu.
Pavyzdžiui, jei kiekviena iš vaizdo plokščių turi po 4 GB atminties, bendras atminties kiekis gali padidėti iki 8 GB. Be panašių optimizacijų kiekvienam GPU bus prieinama tik sava atmintis – šiuo atveju neviršys 4 GB.
Tokią atminties paskirstymo schemą galės realizuoti ne tik „Mantle“, tačiau ir būsimi API, užsiminė Robert Hallock. Svarbu pažymėti, kad optimizacija pareikalaus pastangų iš žaidimų kūrėjų pusės, viskas neveiks automatiškai. Pagal nutylėjimą vaizdo plokštės pagal tradicinę darbo su atmintimi schemą.