2014 m. paaiškėjo, kad naršyklė „Mozilla Firefox“ daugiau nebenaudos „Google“ paieškos sistemos kaip pagrindinės pagal nutylėjimą, o ją pakeis „Yahoo“. Ir nors „Firefox“ vartotojų skaičius mažėja, panašu, kad tai padarė įtaką ir „Google Search“ populiarumui.
Remiantis naujausiais „StatCounter“ duomenimis, „Google“ paieškos sistemos dalis Jungtinių Valstijų rinkoje nukrito žemiau 75 %, o taip nutiko pirmą kartą nuo 2008 m.
Per paskutinius tris mėnesius kompanijos „Microsoft“ rinkos dalis „Bing“ nepakito, tuo tarpu „Yahoo Search“ populiarumas padidėjo 2,3 %. Kol kas neaišku, kiek „Yahoo“ kainavo toks rinkos dalies padidinimas, tačiau žinoma, kad „Google“ anksčiau mokėjo 300 mln. dolerių per metus, kad taptų pagrindine paieškos sistema naršyklėje „Firefox“.
Tokios tendencijos turėtų suneraminti „Google“, kadangi jos paieškos sistema ir joje pateikiama reklama generuoja didžiąją dalį gaunamų pajamų. Atitinkamai mažesnis besinaudojančiųjų „Google“ paieškos sistema skaičius reiškia mažesnes pajamas.
Susiklosčiusi situacija naudinga kompanijai „Microsoft“, kadangi „Yahoo“ paieškos sistema naudoja varikliuką „Bing“. Belieka tik stebėti, ar „Google“ rinkos dalies mažėjimas išsilaikys ilgalaikėje perspektyvoje.