Vis daugiau telekomunikacijų bendrovės TEO LT, AB klientų paslaugas užsisako internetu. TEO klientų savitarnos paslauga sulaukė 50 tūkstantojo kliento.
„Šiais metais itin didelis susidomėjimas savitarnos paslaugomis“, − pastebi TEO LT, AB Korporatyvinės komunikacijos skyriaus direktorius Valdas Kaminskas. Pasak jo, beveik 30 procentų registruotų vartotojų renkasi nemokamą sąskaitų pateikimą elektroniniu būdu. Taip įvertinami šio sąskaitos pateikimo būdo privalumai: operatyvus informavimas apie sąskaitą elektroniniu paštu, galimybė ją išsaugoti, atsispausdinti.
Norintys kontroliuoti savo išlaidas, savitarnos svetainėje gali susipažinti su einamojo mėnesio ataskaita arba užsisakyti nuolatinį detalių skambučių sąrašų pateikimą. Tai domina tiek tėvus, kurie domisi, kur skambina jų atžalos, tiek vadovus, siekiančius kontroliuoti įmonės išlaidas telekomunikacijų paslaugoms. Gyventojams paslauga teikiama nemokamai, o juridiniams asmenims net ir ypatingai ilgas skambučių sąrašas kainuoja tik 5 litus.
Šiais metais ZEBRA plačiajuosčio ryšio vartotojams buvo suteikta galimybė nemokamai naudotis ZEBRA elektroninio pašto dėžutėmis, kurios taipogi valdomos savitarnos svetainėje.
Svetainėje paprasta užsisakyti VOX balso paslaugas ar ZEBRA interneto planą, o TEO lojalumo programos „Bičiuliai“ dalyviams sužinoti, kiek jie turi taškų ar juos iškeisti į nuolaidas bei prizus.
Savitarnos svetaine www.manoteo.lt gali naudotis ir gyventojai, ir juridiniai asmenys.