Įdomų pastebėjimą savo „Twitter“ paskyroje paskelbė tinklaraštininkas slapyvardžiu „Ex-Nokian“. Jis surinko „IDC“ ir „Strategy Analytics“ ataskaitų duomenis ir suvedęs juos į „Excel“ gavo vizualinį grafiką, kuris parodė, kaip įmonės palaipsniui praranda rinką. Pasirodo, kad „Samsung“ seka „Nokia“ pėdomis.
„Nokia“ kreivė prasideda 2008 metų II ketvirtį, o Samsung – 2012 metų I ketvirtį. Abi kreivės atspindi bendrovės užimamos rinkos dalies 12 ketvirčių dinamiką. Dvejus metus „Nokia“ reikalai klostėsi su permaininga sėkme, tačiau 2010 metų II ketvirtį, prasidėjo staigus nuosmukis. Tai devintas šio laikotarpio ketvirtis. „Samsung“ taip pat sekėsi beveik taip pat. Nuo 2012 m I ketvirčio „Samsung“ palaipsniui didino užimamą rinkos dalį, toliau sekė permainingas periodas, o 2014 metų I ketvirtį – greitas ir nekontroliuojamas kritimas, kuris taip pat įvyko 9 laikotarpio ketvirtį.
Atkreipkite dėmesį, kad „Samsung“ pradėjo savo kelią į nesėkmę, taip pat kaip „Nokia“, o būtent – gamindami vienodos išvaizdos ir brangius išmaniuosius telefonus. „Nokia“ atveju tai buvo „5800“ su jutikliniu ekranu.
Bendrovė ir toliau susiduria su rimtais sunkumais. Oficialūs Pietų Korėjos technologijų milžinės atstovai pranešė, kad jie tikisi pelno sumažėjo 37,4 procentais. Visus 2014 metus „Samsung“ rinkos dalis mažėjo, ypač Kinijoje – čia per praėjusius metus prarasta 9,5 procentų, o didžiausias nuosmukis įvyko ketvirtąjį ketvirtį.
Kitaip tariant, „Samsung“ gali ištikti toks pat likimas kaip savo laiku nutiko „Nokia“.