Po įmonių „Pioneer“, „Panasonic“ ir „Sony“, „Toshiba“ taip pat pradėjo televizorių gamybos ir pardavimo verslo pertvarkymą kitose šalyse, išskyrus Japoniją. Japonijos gamintojas paskelbė Jungtinėse Valstijose esančio televizijos verslo pardavimą Taivano bendrovei „Compal“. Nauja „Compal“ verslo struktūra pradės darbą JAV šių metų kovo mėnesį. Taivano gamintojas pats rinks ir parduos televizorius, ženklindamas juos „Toshiba“ prekės ženklu.
Japonai nėra pirmieji, kurie griebiasi prekės ženklo pardavimo taktikos. Per pastaruosius dešimt metų, verslus ir prekės ženklus kinams pardavė Europos kompanijos „Philips“ ir „Thomson“. Parduotuvėse vis dar galime matyti įrenginių su legendiniais pavadinimais, bet jei šiek tiek pasigilinsite į prietaiso kilmę, lengvai rasite eilinį „kiną“.