„Huawei“ 2014 m. bendrosios pardavimų pajamos didėjo 30 proc. – iki 12,2 milijardo JAV dolerių, ir pirmą kartą viršijo 10 milijardų ribą. Per metus pardavimai išaugo 7,8 proc., t. y. 2014 m. parduoti 138 milijonai įrenginių, iš kurių 75 milijonai buvo išmanieji telefonai – jų parduota net 45 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
„Mūsų pastangos koncentruoti dėmesį į aukščiausios kokybės vidutinių ir pažangiausių technologijų įrenginius davė vaisių – 2014 m. didelių laimėjimų pasiekta įvairiose srityse, įskaitant tyrimus ir plėtrą, prekių ženklo žinomumą, kanalų plėtrą ir rinkos dalies augimą. Visa tai tik dar labiau įtvirtino mūsų trečios vietos poziciją pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje. Globali prekių ženklo įtaka dar išaugo „Huawei“ tapus pirmąja Kinijos žemyninės dalies bendrove, kuri 2014 m. pateko į „Interbrand“ geriausiųjų pasaulio prekių ženklų šimtuką“, – sako „Huawei“ klientų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.
Vienas didžiausių 2014 m. „Huawei“ laimėjimų yra 18 proc. padidėjusi vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų pardavimų dalis. Vos per pusmetį nuo „Huawei Ascend P7“, vieno iš aukščiausios kokybės flagmanų, pristatymo Paryžiuje praėjusių metų gegužę visame pasaulyje buvo parduoti 4 milijonai vienetų, o rugsėjį pristatytas „Huawei Ascend Mate7“ taip pat sulaukė didelio pripažinimo įvairiose rinkose, ypač tarp verslininkų – vos per tris mėnesius parduoti 2 milijonai vienetų šio modelio telefonų.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kad prie pajamų augimo stipriai ir vis labiau prisideda ir vadinamieji atvirieji kanalai (įskaitant elektroninę prekybą) – 41 proc. bendrųjų pajamų gauta būtent iš jų, o 2014 m. pabaigoje grupė jau buvo įkūrusi 630 „Huawei“ prekių ženklo parduotuvių. Šie veiksniai prisidėjo prie internetinės ir neinternetinės mažmeninės prekybos kliento potyrių gerinimo.
Vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų populiarumo didėjimą dar labiau paspartino internetinės rinkodaros iniciatyvos, kurios „Huawei“ prekių ženklui padėjo toliau plėstis visame pasaulyje.
Neseniai atlikta vartotojų apklausa, kurioje IPSOS apklausė respondentus iš 32 šalių, parodė, kad „Huawei“ prekių ženklo žinomumas pakilo nuo 52 proc. 2013 m. iki 65 proc. 2014 m. – tai reiškia, kad „Huawei“ prekių ženklą žino beveik du trečdaliai tų šalių gyventojų. Pagal IPSOS, „Huawei“ klientų pasitenkinimas (angl. Net Promoter Score – „Huawei“ telefonus kitiems žmonėms rekomendavę naudotojai) pasiekė 43 proc. lygį, todėl apklausos ataskaitoje „Huawei“ pakilo į trečią vietą. „Huawei“ taip pat yra vienas iš trijų geriausių prekių ženklų pagal „prekių ženklo pagreitį“ – tai rodo, kad „Huawei“ sėkmingai tobulina prekių ženklo pateikimą klientams ir stiprina jo konkurencingumą viso pasaulio rinkose.
2015 m. „Huawei“ klientų verslo grupei bus strateginio dislokavimo metai – planuojama sujungti interneto, daiktų interneto ir automobilių tinklo galimybes, taip pasiekti proveržį įvairiose – gaminių, prekių ženklų, rinkodaros, kanalų, mažmeninės prekybos ir elektroninės prekybos – verslo srityse. „Huawei“ klientų verslo grupė dėmesį ketina sutelkti į flagmanų prekių ženklo rinkodarą, kad „Huawei“ prekių ženklas, kuriuo žymimi pažangiausių technologijų gaminiai, taptų inovacijų ir aukštos kokybės gaminių simboliu.
„Ateityje „Huawei“ klientų verslo grupė siekia išlaikyti 2014 m. įgytą augimo pagreitį ir dar labiau įtvirtinti aukštą poziciją vidutinių ir pažangiausių technologijų išmaniųjų telefonų rinkoje, todėl 2015 m. pardavimų tikslas yra 100 milijonų vienetų įrenginių. „Huawei“ techninė pažanga leidžia grupei ir toliau siūlyti nepakartojamus su mūsų prekių ženklu susijusius potyrius pasaulio vartotojams ir pildyti visų žmonių svajones“, – užbaigė „Huawei“ klientų verslo grupės generalinis direktorius Richardas Yu.