Bendrovių „Tele2“ ir „PZU Lietuva“ statistika rodo, kad lietuviai perka ir draudžia vis aukštesnės klasės telefonus. Vidutinė „Tele2“ kliento apdrausto telefono vertė šiandien siekia 463 Eur, o brangiausias apdraustas telefonas įvertintas 1013 Eur.
Geresnius telefonus klientai saugo labiau, tad auga ir draudimo populiarumas. Antrąjį 2014 m. pusmetį telefonų apdrausta dvigubai daugiau, nei pirmąjį.
„Draudimo tendencijos atitinka bendras nuotaikas – šalies gyventojų ekonominiai lūkesčiai yra pozityvūs. Žmonės renkasi vis geresnius telefonus ir juos labiau vertina. 99 proc. apdraustų telefonų yra išmanieji“, – sakė Rimtas Vaitkunskas, „PZU Lietuva“ Naujų pardavimo kanalų skyriaus vadovas.
Išmanieji telefonai dažniausiai priklauso vidutiniam ir aukštesniam kainų segmentui. Jų apsaugai žmonės skiria daugiau dėmesio – ne visiems telefonų gedimams taikomos garantinio remonto sąlygos, o taisymas kartais gali sudaryti didžiąją telefono kainos dalį.
„Telefonų žalų pobūdis nesikeičia – dažniausiai dūžta ekranai, telefonai apliejami, paskandinami arba patiria kitų su drėgme susijusių gedimų. Aktualia problema išlieka vagystės“, – pasakojo Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas.
„PZU Lietuva“ duomenys rodo, kad moterys dėl savo telefonų baiminasi kiek labiau nei vyrai – jos sudaro daugiau nei pusę (52 proc.) telefonus apdraudusių klientų. Vyriausias telefoną apdraudęs žmogus yra 86 metų amžiaus.
Telefono sugadinimo, vagystės, žalos dėl ugnies ar vandens atveju draudimas padengia jo taisymo išlaidas arba visą vertę, jeigu telefonas sugadintas nepataisomai ar prarastas.
Telefonų draudimo paslaugą „Tele2“ kartu su draudimo bendrove „PZU Lietuva“ teikia nuo 2013 m. gruodžio. Telefoną apdrausti galima jį įsigyjant bet kuriame „Tele2“ salone ar internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt.