2014 m. „Facebook“ auditorija sumažėjo 9 %. Tai rodo „GlobalWebIndex“ pateikta statistika, išanalizavus duomenis iš 30 pasaulio šalių. Dauguma socialinį tinklą palikusiųjų – tai jauni vartotojai: didžiausias kritimas pastebėtas 16–24 m. (11 %) ir 25–35 m. (12 %) amžiaus grupėse.
Labiausiai socialiniu tinklu yra nusivylę Azijos vartotojai: čia „Facebook“ neteko 12 % savo aktyvių vartotojų. Tai didžiausias kritimas iš visų pasaulio regionų.
Specialistai pažymi, kad vartotojai vietoje „Facebook“ renkasi „Pinterest“ ir „Tumblr“ – šie socialiniai tinklai per praėjusius metus pademonstravo atitinkamai 97 % ir 95 % augimą.
Nemažai žmonių socialinius tinklus linkę pakeisti įvairiomis pranešimų arba nuotraukų tarnybomis, tokiomis kaip „WhatsApp“, „Viber“, „Instagram“ ir kitomis.
„Instagram“ per praėjusius metus auditoriją išaugino 50 % ir atsiliko tik nuo „Snapchat“ (57 %). „WhatsApp“, kuris, kaip ir „Instagram“, taip pat priklauso „Facebook“, augo 34 %.
Jaunimui traukiantis iš „Facebook“, jo auditorija sparčiai „senėja“ – šio socialinio tinklo vartotojo amžiaus vidurkis tik šiek tiek mažesnis nei „LinkedIn“. Be to, „Facebook“ auditorija yra viena pasyviausių: vos 40 % respondentų teigė, kad tik skaito „Facebook“ esantį svetimą turinį, o savo žinučių ir komentarų nerašo.