Automatiniai klientų informacijos aparatai, tapo tikra atgyvena. Japonijos bankai nusprendė šias pareigas perleisti robotams.
Tokijo „Mitsubishi UFJ“ bankas,vienas didžiausių pasaulyje bankų, šį pavasarį dalyje savo padalinių įdarbins robotus humanoidus.
Banko atstovas Kazunobu Takahara teigė, jog robotas, vardu NAO, atsakinės į klientų klausimus apie banko paslaugas.
NAO gerokai mažesnis už įprastą banko darbuotoją. Humanoido ūgis tik maždaug 60 centimetrų ir sveria jis tik 4 kilogramus. Tačiau robotas savo menkumą atperka lingvistiniais gebėjimais. Jis supranta 19 kalbų ir banko atstovai tikisi, kad jis ženkliai pagelbės užsienio klientams, kurie užplūs Japoniją per 2020-ųjų Tokijo Olimpines žaidynes.
Šiuo metu ruošiamasi atlikti bandymus su vienu arba dviem NAO humanoidais, tačiau planuojama pasitelkti ir daugiau robotų, jeigu klientams jų aptarnavimas įtiks.
„Mes pasitelkėme NAO ne todėl, kad norėtumėme sumažinti darbo jėgos poreikį banke, bet tam, kad pasinaudotume pažangiųjų technologijų privalumais teikiant paslaugas“, – teigė Takahara.
NAO taip pat geba analizuoti lankytojų vaido išraiškas bei balso toną – informaciją, kurią bankas planuoja panaudoti, kurdamas naujo pobūdžio finansinių paslaugų aptarnavimo metodus.
Robotą sukūrė japonų „Softbank“ korporacijai priklausanti prancūzų „Aldebaran Robotics“ kompanija. Pasak gamintojo puslapio, NAO gimė 2006-aisiais. Nuo tada mažasis humanoidas „nuolat evoliucionavo, siekdamas tau patikti, tave pralinksminti, suprasti ir pamilti“.