Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ į klientų aptarnavimo centro įsteigimą Ukmergėje investavo 150 tūkst. eurų. Jau dabar jame darbuojasi 20 specialistų – jų skaičius ateityje augs. Trečiadienį „Bitė Lietuva“ naująjį klientų aptarnavimo centrą pristatė Ukmergės bendruomenei.
„Džiaugiamės galėdami sukurti naujas darbo vietas ir pasiūlyti konkurencingą darbo užmokestį mažesniuose Lietuvos miestuose. Ukmergėje radome daug talentingų specialistų, kurie sėkmingai įsiliejo į „Bitės“ komandą ir šiandien padeda palaikyti glaudžius santykius su klientais“, – sako Fredas Hrenchukas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius. Trečiadienį jis susitiko su Ukmergės savivaldybės vadovais ir miesto bendruomene, kuriems pristatė klientų aptarnavimo centro darbą.
Praėjusių metų pabaigoje „Bitės“ klientų aptarnavimo centras pradėjo darbą nenaudojamose gamyklos „Umega“ administracinėse patalpose. Į jų sutvarkymą ir paruošimą darbui telekomunikacijų bendrovė investavo 150 tūkst. eurų. Kol vyko renovacijos darbai, pusę metų centras veikė laikinose patalpose Ukmergės turizmo ir verslo informacijos centre.
„Naujajame centre itin didelį dėmesį skyrėme savo darbuotojams. Esame įsitikinę, kad tik įmonė, kuri tinkamai rūpinasi ir gerbia savo komandą, gali nepriekaištingai pasirūpinti savo klientais ir jų poreikiais“, – teigia F. Hrenchukas.
Klientų aptarnavimo centras įsikūrė per du aukštus ir iš viso užėmė 600 m2 plotą. Darbuotojų reikmėms įrengtos konferencijų ir mokymų salės, moderni virtuvėlė, poilsio ir aktyvaus sporto erdvės. Sekant Vilniuje esančios „Bitės“ centrinės buveinės pavyzdžiu, Ukmergėje šiuo metu įrengiamas vaikų priežiūros kambarys, kuriame darbuotojų atžalas darbo valandomis prižiūrės ir lavins kvalifikuota auklėtoja.
Šiuo metu klientų aptarnavimo centre dirba 20 žmonių, tačiau, esant didesniam poreikių, komandos narių skaičius gali išsiplėsti iki 60 – tiek darbo vietų yra numatyta naujajame centre. Per dieną Ukmergės klientų aptarnavimo centro darbuotojai aptarnauja vidutiniškai tūkstantį skambučių. Darbuotojai atsako į klientams iškylančius klausimus, konsultuoja ir parenka geriausiai poreikius atitinkančius planus, padeda teisingai sukonfigūruoti išmaniuosius įrenginius, pataria, kaip palengvinti kasdienį darbą ir gyvenimą programėlėmis.
Analogiškas bendrovės klientų aptarnavimo centras veikia ir centrinėje „Bitės“ buveinėje Vilniuje.