„Samsung“ pozicijos praėjusiais metais Kinijos rinkoje smarkiai susilpnėjo, o tam didelės įtakos turėjo kompanija „Xiaomi“. Ji siūlo konkurentų flagmanams prilygstančius produktus, tuo tarpu marketingas ir platinimas vykdomi internete.
Tačiau dar vienu populiarumo faktoriumi galima laikyti žemą „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų kainą.
Kadangi Kinijoje jie pardavinėjami išskirtinai elektroninėse parduotuvėse, tai leidžia smarkiai sutaupyti (nėra „offline“ parduotuvių ar operatorių antkainių, sutaupome logistikos srityje), o kartu sumažinti telefonų savikainą.
Kitu faktoriumi, apie kurį leidinio „TechCrunch“ žurnalistams užsiminė „Xiaomi“ viceprezidentas Hugo Barra, yra ilgas kompanijos produktų gyvenimo ciklas.
„Kadangi jie išbūna prekyboje 18–24 mėnesių, per tą laikotarpį jie spėja atpigti 3–4 kartus. Modelis „Mi2“/„Mi2s“ prekyboje yra jau 26 mėnesius, „Redmi 1“ išleistas 2013 m. rugsėjį, o „Redmi 2“ anonsuotas tik šį mėnesį.“
Savikaina mažėja, nes krenta šiems telefonams skirtų komponentų kainos, o vartotojiškų įrenginių segmente tai ypač pastebima. Kainą sumažinti padeda ir nedidelis išleidžiamų modelių skaičius.
„Xiaomi“ marketingo politika numato informacijos platinimą per socialinius tinklus, o tai leidžia sutaupyti reklamos biudžetą, kurio dydis „Samsung“ ir kitų gamintojų atveju skaičiuojamas milijardais dolerių.
Tokios politikos minusu yra ypač maža pelno marža, tačiau visa tai „Xiaomi“ bando kompensuoti savo firminėmis tarnybomis ir mobilių programėlių parduotuve.
Neseniai anonsuoti išmanieji telefonai „Mi Note“ ir „Mi Note Pro“ negali pasigirti maža kaina. Vis tik užsitarnavusi kokybiškos produkcijos gamintojo reputaciją, „Xiaomi“ įgijo daugybę gerbėjų, kurių aukštos kainos nebaido.
Analitikai mano, kad 2015 m. vien „Xiaomi Mi Note“ modelių bus parduota apie 13–15 mln. Jau dabar kompanija stebi didelį vartotojų susidomėjimą, kurie stoja į „online“ eiles. „Mi Note“ pardavimai Kinijoje prasidės sausio 27 d., tuo tarpu „Mi Note Pro“ – kovo mėnesį.