Pernai investicijų į perspektyvias interneto bendroves suma pasiekė aukščiausią lygį per 14 paskutinių metų.
„MoneyTree“ ataskaitos duomenimis, kuriuos paskelbė „PricewaterhouseCoopers LLP“ ir „National Venture Capital Association“, 2014 metais naujos savo veiklą internete vykdančios įmonės, pritraukė investicijų už 11,9 milijardų JAV dolerių, tai yra 68 % daugiau lyginant su praėjusiais metais. Interneto rinkos istorijoje daugiausia investicijų (41,7 milijardai USD) buvo 2000 metais, kada buvo interneto bumas.
2014 metais didžiausia investicijų suma užfiksuota programinės įrangos pramonėje. Jos atstovai gavo 19,8 mlrd, tai 77 % daugiau nei 2013 m.
Daugiausia finansavimo pernai gavo internetinis taksi užsakymo projektas „Uber“, kuris pritraukė 1,2 mlrd. Į didžiausių sandorių trejetą taip pat pateko papildytosios realybės technologijos kūrėjas „Magic Leap“ (542 mln) ir tiesioginių pranešimų programa „Snapchat“ (486 mln).