Šiandien „Electrolux“ pristato naują vizualinį kompanijos identitetą. Atnaujintas ikona tapusio logotipo dizainas ir nauji vizualiniai bei spalviniai standartai sukurti siekiant didesnio dėmesio ir išskirtinumo visuose kontekstuose, kuriuose vartotojai susiduria su „Electrolux“.
„Electrolux“ siekia tapti pasaulinio lygio į vartotojų rinkodarą orientuota kompanija, aiškiai besiremianti vartotojų nulemtomis inovacijomis ir stipriais prekių ženklais. Svarbus šios strategijos elementas – sukurti įkvepiantį ir išsiskiriantį santykį su prekių ženklu kiekviename sąlyčio su vartotoju taške. Naujas vizualinis identitetas padės mums tai pasiekti skaitmeniniame ir mažmeninės prekybos kontekste, kurie per pastaruosius metus reikšmingai pasikeitė“, – sako MaryKay Kopf, „Electrolux Group“ rinkodaros vadovė.
Naujasis logotipas pristato kompanijos vardą nauju šriftu, sukurtu specialiai „Electrolux“, ir labiau užakcentuoja laiko patikrintą „Electrolux“ simbolį, pirmą kartą panaudotą 1962 m. „Su tokiu išskirtiniu simboliu priešakyje atspindime modernumą ir inovatyvumą, kartu išlaikydami sąsajas su pasitikėjimu ir kokybe, kurio vartotojai tikisi iš mūsų prekių ženklo“, – sako MaryKay Kopf.
Pasak „Electrolux Group“ rinkodaros vadovės, vizualinis identitetas yra daugiau nei atnaujintas logotipas ir spalvinė paletė – jis atspindi naują „Electrolux“ prekių ženklo prasmę, kurią kompanija siekia perteikti savo produktais. „Naujasis vizualinis identitetas sukurs didesnį atpažįstamumą, pozityviai ir emocionaliai patraukdamas žmones, padėdamas juos įkvėpti, identifikuoti esminius privalumus ir atrasti tai, ko jie ieško“, – sako MaryKay Kopf.
Naujasis vizualinis identitetas bus naudojamas visur, kur „Electrolux“ pasiekia vartotojus – parduotuvėse, internetinėje erdvėje, ant pakuočių ir mobiliuose įrenginiuose. Įvedimas vyks etapais nuo 2015 m. sausio 14 d.