Telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimas įgauna pagreitį. Per 2014-iuosius „Omnitel“ klientai apdraudė 121 proc. daugiau įrenginių nei ankstesniais metais. Bendrovės specialistai pastebi, kad pagrindinė augimo priežastis – klientų vis labiau juntama mobiliųjų įrenginių draudimo nauda. Įtakos taip pat turėjo balandį „Omnitel“ pasiūlyta įrenginių draudimo paslauga verslui bei itin lanksti draudimo kainų sistema.
Aktyviausiai telefonai yra draudžiami vasaros sezono metu ir gruodį, kalėdinių pasiūlymų laikotarpiu, kai tradiciškai išauga ir bendri įrangos pardavimai. Praėjęs gruodis „Omnitel“ telefonų draudimui buvo rekordinis – vykstant aktyviai kalėdinei prekybai, bendrovės klientai apdraudė dvigubai daugiau įrenginių nei kalėdiniu laikotarpiu užpernai.
„Didelė dalis mūsų klientų jau įsitikino, kad, atsitikus nelaimei, telefonų draudimas yra patikima apsauga nuo papildomų išlaidų ir rūpesčių. Draudimo naudą klientai labiausiai pajunta atėjus vasarai, kai telefonai dažniau nukenčia keliaujant, iškylaujant ar poilsiaujant prie vandens. Pastebime naują tendenciją, kad, sykį jau pasinaudoję telefonų draudimu, vėliau klientai draudžia ir kitus naujai įsigytus savo įrenginius“, – sakė „Omnitel“ paslaugų privatiems klientams vadovė Lina Galatiltė.
„Omnitel“ klientai draudžia įvairių kainų lygių telefonus. Nors dažniausiai draudžiami vidutinio brangumo ir brangūs išmanieji telefonai, kainuojantys nuo 150 iki 700 eurų, tačiau esama apdraustų ir palyginti nebrangių, 80–90 eurų kainuojančių telefonų. Telefonai dažniausiai nukenčia dėl dūžio, iškritus iš rankų arba žmogui pargriuvus, arba dėl vandens, kai yra apliejami, įkrenta į vandens telkinius ar vonią.
„Omnitel“ mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimą galima įsigyti vieniems metams, kiekvieną mėnesį mokant nustatytą draudimo įmoką, kuri, priklausomai nuo įrenginio draudimo sumos, siekia nuo 1 iki 8,80 eurų per mėnesį. Draudimo paslauga gali pasinaudoti visi naujus telefonus ir planšetinius kompiuterius įsigyjantys „Omnitel“ privatūs ir verslo klientai.