Iš visų technologijų rinkos sektorių bene didžiausią augimą demonstruoja mobilios programėlės. Naujausi kompanijos „Flurry“ statistiniai duomenys rodo, kad jų naudojimas per 2014 m. padidėjo 76 %.
Anksčiau didžiausiu populiarumu pasižymėjo mobilūs žaidimai ir pramogoms skirtos programėlės, tačiau per paskutiniuosius metus sparčiai augo verslo ir komunikacijai skirtų programėlių naudojimas.
Programėlės iš prekybos, biuro programų paketų, pranešimų apsikeitimo ir socialinių tinklų srities pademonstravo augimą, kuris išreikštas triženkliais skaičiais.
„Lifestyle/shopping“ kategorijos programėlės demonstravo 174 % augimą, „Utilities/productivity“ – 121 %, socialinės programėlės – 103 %. Taip pat auga ir finansinių operacijų, atliekamų naudojant mobilius įrenginius, populiarumas.
Visos kitos kategorijos taip pat augo, tačiau nemažai iš jų arti prisotinimo ribos: pavyzdžiui, žaidimai 2014 m. pademonstravo tik 30 % augimą, nors 2013 m. šis rodiklis sudarė 61 %. Analogiškai ir multimedia kategorijos programėlės – 2014 m. augimas sudarė 33 %, nors 2013 m. – 79 %.