Latvijos nacionaliniam portalui „Inbox.lv“ įsigijus Estijos „Mail.ee“ sukurtas elektroninio pašto ir kitų elektroninių paslaugų tiekėjas Baltijos šalims, informavo UAB „Inbokss“ valdybos pirmininkas Andris Grikis.
Iki šiol „Inbox.lv“ savo veiklą buvo išplėtusi Latvijoje, taip pat Lietuvoje su prekės ženklu „Inbox.lt“. Po šių metų pabaigoje sudaryto sandorio, bendras aktyvių el. pašto portalo vartotojų skaičius visose Baltijos šalyse viršys 1,7 milijonus.
„Tai buvo vienas iš UAB „Inbokss“ ilgalaikių tikslų – išvystyti platų vartotojų tinklą Latvijoje ir išsiplėsti į kitas Baltijos šalis. Kaip Latvijos rinkos lyderiai mes jau ilgą laiką tiriame galimybes Estijoje, kad ir į ją ateitume kaip pirmaujantys savo srityje“, – sakė A. Grikis.
Kompanijos vadovas pridūrė, kad įmonė ir toliau planuoja geriau įsitvirtinti Lietuvos rinkoje, išplėsti siūlomų paslaugų kiekį.
„Mail.ee“ paslaugas Estijoje teikė ir iki šiol portalą prižiūrėjo „Tele2 Eesti AS“, kuri pardavė el. pašto portalą, kad sutelktų dėmesį į pagrindinę įmonės veiklą – telekomunikacijas, sakoma kompanijos pranešime. Šiuo metu „mail.ee“ turi daugiau nei 400 tūkstančių registruotų vartotojų.
„Iš šio sandorio išloš tiek vartotojai, tiek „Tele2“, tiek „Inbox.lv“, kuriai tai bus tvirtas pamatas pradėti veiklą Estijos rinkoje“, – sakė Estijos „Tele2“ vadovas Argo Virkenbaus.
Sandorio suma, kuri vertinama šešiaženkliu skaičiumi, pagal sutartį lieka konfidenciali ir nebus atskleista.
Kaip teigė A. Grikis, „Mail.ee“ vartotojai jau gavo naudos. Pavyzdžiui, pašto dėžutės talpa, lyginant su ligšioline, buvo padidinta 1000 kartų, tai yra, iki 20 GB, prisegtuke dabar galima nusiųsti net iki 50 MB dydžio duomenų, taip pat yra supaprastintos sąsajos ir kitos funkcijos. Be to, jau vasario pradžioje „Mail.ee“ vartotojams, kaip ir „Inbox“ vartotojams Lietuvoje ir Latvijoje, taps prieinama mobilioji programėlė el. paštui peržiūrėti.
„Tokia yra UAB „Inbokss“ politika – kiekvienam vartotojui tuo pačiu teikti aukštą ir kokybišką paslaugą, ir dar nemokamai. Tą leidžia užtikrinti mūsų verslo modelis, kurį tęsime ir Estijoje, tai yra, reklamos talpinimas portale“, – aiškino A. Grikis.
Valdybos pirmininkas taip pat nurodė, kad šis susijungimas leis sukurti vieningą reklamos platformą visose trijose Baltijos valstybėse.
Kaip teigė A. Grikis, UAB „Inbokss“ atėjimas į Estijos rinką naudingas ir reklamdaviams, nes šiuo metu žiniasklaidos priemonių, kurios savo platformoje gali užtikrinti reklamą visose trijose Baltijos valstybėse vienu metu, yra nedaug.
UAB „Inbokss“ apyvarta 2013 metais siekė 2,706 milijono eurų.