Kompanijos „ABI Research“ analitikai teigia, kad vidutinė „ultrabookų“ ir planšetinių kompiuterių kaina per metus sumažėjo 7,8 %, kadangi rinka įžengė į brandos laikotarpį.
Kartu suskaičiuota, kad namų ūkis per metus turi dirbti 30 % mažiau, kad galėtų įsigyti būtina „ultrabooką“ ar planšetinį kompiuterį. Tokiu būdu, minėti mobilūs įrenginiai tapo prieinamesni platesniam žmonių skaičiui.
Kadangi mobilių kompiuterių rinkos augimas toliau lėtėja, kainos kritimas didina potencialų vartotojų skaičių, o tai leidžia kompensuoti pajamų mažėjimą dėl rinkos traukimosi.
Geriausia situacija, kalbant apie mažas kainas, yra išsivysčiusiose rinkoje, tokiose kaip JAV, Vokietija, Japonija, kuriose namų ūkio vidutinės pajamos yra didesnės. Savo ruožtu, besivystančiose rinkose vidutinės kainos kritimas buvo didžiausias (Čilėje ji sumažėjo 56 %, nors žvelgiant tik planšetes, jos čia pigo visais 70,3 %).
Vidutinės kainos kritimą analitikai aiškina konkurencijos augimą, taip pat tuo, jog biudžetinį segmentą užtvindė galybė nebrangių modelių.
Nepasisekė Indijos gyventojams – čia vidutinė „ultrabookų“ ir planšečių kaina padidėjo 22 % (tik planšetinių kompiuterių – 34,5 %. Ekspertai tokią tendenciją aiškina el. komercijos segmento plėtra, taip pat šioje rinkoje pasirodžiusia „Apple“ produkcija.